کد خبر : ۲۲۱۴۱۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ ساعت ۱۷:۵۰

فرماندار دزفول:
دزفول باید به حق خود از حماسه های دفاع مقدس برسد

فرماندار ویژه دزفول گفت: مسئولان کشوری و استاني به حکم حقی که دزفول ازدوران دفاع مقدس دارد جبران مافات کنند.

 دزفول باید به حق خود از حماسه های دفاع مقدس برسد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب الله آصفی ظهر امروز در آیین افتتاح دو باب مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت در مناطق محروم دزفول که با حضور مسئولان کشوری و استاني در کوی زيباشهر دزفول برگزار شد، اظهار کرد: امیدوار هستیم که همواره شاهد حضور مسئولان کشوری و استاني برای حل مشکلات دزفول و رسیدن این شهرستان به جایگاه واقعی خود باشیم.

وی بابیان اینکه مردمان دزفول دین زیادی بخاطر 8 سال دفاع مقدس بر گردن مملکت دارند، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت همواره در راستای ادای دین به پایتخت مقاومت ایران  جلودار بوده اند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: بنابراین تمام مسئولان کشوری و استاني باید به حکم حقی که دزفول در دوران دفاع مقدس داشته به تلاش و پیگیری  درراستای جبران مافات برای این شهرستان و مردمان نجیب آن بپردازند.

آصفی تاکید کرد: لازم است که برای رسیدن به این امر به ظرفیت های فراوان دزفول در حوزه های اقتصادی، فرهنگی ، تولیدی و گردشگری توجه بیشتری شود تا این توانمندی ها بارور شده و در راستای اشتغال و تولید به کار گرفته شوند.

به گزارش دز ان ان، در این آئین دبیرستان 12 کلاسه و پسرانه برکت در کوی زیباشهر دزفول در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و زیر بنای هزار و 400 متر مربع با  اعتباری بالغ بر 13،5 میلیارد ریال توسط استاندار خوزستان، رئیس بنیاد برکت و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیرکل آموزش وپرورش و مدیرکل سازمان نوسازی مدارس خوزستان و سایر مسئولان استاني و شهرستانی افتتاح شد.

همچنین مدرسه 9 کلاسه در روستای قلعه طوق سنجر به مساحت هزار و 400 متر مربع و هزار متر مربع زیربنا و صرف 11 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت نیز به بهره برداری رسید.

برچسب ها: حبیب الله آصفی فرماندار دزفول حماسه های دفاع مقدس