کد خبر : ۲۲۱۲۵۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ ساعت ۲۱:۲۷


ترمیم و بازسازی یکی از منازل مسکونی خانواده های محروم در شهر صفی آباد دزفول

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول از ترمیم اولین منزل مسکونی خانواده های محروم در صفی آباد خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، ستواندوم پاسدار امین ولایتی در گفتگو با روابط عمومی این حوزه و با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به محرومیت زدایی و لزوم رسیدگی به خانواده های محروم، حوزه مقاومت بسیج ثارالله از بدو افتتاح، این مهم را در دستور کار خود قرار داد تا روحیه ی جهادی را در بین مردم افرایش دهد و توجه و رسیدگی به خانواده های محروم و بی بضاعت را بعنوان یک اولویت و فرهنگ اجتماعی در جامعه ی شهری صفی آباد نهادینه کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ادامه داد: در ماه دوم افتتاح حوزه ثارالله جلساتی با مسؤل موسسه خیریه فاطمه الزهرا.س. صفی آباد برگزار کردیم و نسبت به شناسایی خانواده های محروم و اطلاع از وضعیت معیشتی آنان اقدام نمودیم.

وی با ذکر این مطلب افزود: از این رو در ایام نوروز ۹۵ سبد غذایی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، رب گوجه، سویا و چند اقلام غذایی دیگر برای خانواده های بی بضاعت و محروم صفی آباد تهیه نمودیم و با حفظ کرامت انسانی این عزیزان، سبد غذایی را میان آن‌ها توزیع کردیم.

پاسدار امین ولایتی گفت: برادرانم در شعبه بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج ثارالله با صحبت هایی که با چندتن از خیّرین داشتند مصالح ساختمانی مورد نیاز جهت ترمیم و بازسازی منازل مسکونی خانواده های محروم را تهیه کردند و امور بنایی، سفیدکاری، رنگ کاری، کاشی کاری و .. به بسیجیان و جوانان پایگاه های بسیج تابعه سپرده شد که الحمدلله اولین منزل مسکونی طی مدت ۱۰ روز بطور کامل مورد ترمیم قرار گرفت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله در پاسخ به این سوال که چند خانواده محروم در صفی آباد زندگی می کنند و وضعیت سرپرستی و معیشتی آنان چگونه است، پاسخ داد: حدود ۴۰خانواده محروم در این شهر زندگی می کنند که اکثر آنان بدون سرپرست هستند و از لحاظ مالی در پایین ترین سطح می باشند.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت خیرین و کسانی که توانایی مالی مناسبی دارند، بتوانیم به همه این خانواده ها در حد توان کمک کنیم

ستواندوم امین ولایتی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله در خصوص برنامه های آینده این حوزه در موضوع محرومیت زدایی گفت: با توجه به این که ما در حوزه مقاومت بسیج ثارالله در نظر داریم جهت ترمیم و بازسازی خانه های محروم اقدام نماییم، از همه عزیزان خیّر و کسانی که توانایی مالی مناسبی دارند دعوت می کنیم که در ثواب این امر خداپسندانه و انسان دوستانه سهیم شوند و مشارکت داشته باشند تا ان شاءالله نه تنها در ترمیم و بازسازی منازل، بلکه در سایر امور خیر نظیر تهیه کالای اساسی خانواده های محروم، تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج و اشتغال جوانان و دیگر امور، در یک حرکت جهادی و در مسیر محرومیت زدایی گام مهمی برداریم.

برچسب ها: حوزه مقاومت بسیج ثارالله دزفول ترمیم و بازسازی خانواده های محروم صفی آباد دزفول