کد خبر : ۲۲۲۳۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ ساعت ۱۳:۳۶

خیانت کار واقعی کیست؟
محمد حاجی خلف کسانی که برای استیضاح شهردار همراهی نکرده اند را خائن و فاسد سیاسی خواند!

جناب حاجی خلف قبل از اینکه بخواهد همکارانش را متهم به خیانت و فساد کند باید نگاهی به عملکرد خود و همفکرانش طی چهارسال گذشته در شورای شهر دزفول بیاندازد

 محمد حاجی خلف کسانی که برای استیضاح شهردار همراهی نکرده اند را خائن و فاسد سیاسی خواند!

"محمد حاجی خلف" عضو فعلی شورای اسلامی شهر دوره چهارم دزفول طی سخنرانی در جمع گروهی موسوم به "جوانان انقلابی دزفول"، برخی اعضای شورای شهر که در موضوع استیضاح شهردار وی و دوستان همفکرش را همراهی نکرده اند را "خائن و فاسد سیاسی" خواند!

تیتر مطلب این سایت محلی که به انعکاس سخنان حاجی خلف پرداخت این بود: خنثی و بی‌اثر شدن شورای شهر! + راه های تطمیع اعضای شورای شهر توسط شهرداری دزفول، تیتری که از همین ابتدا نشان از توهین، تهمت و تشویش اذهان عمومی دارد.

این عضو دلواپس شورا در سخنرانی خود اظهار داشت: وظیفه اولیه شورا انتخاب شهردار است اما یکی از مشکلاتش هم همین شهردار است! ومهم‌ترین اهرم اعمال نظارت شورا بر شهرداری استیضاح شهردار است.
وی با ابراز ناراحتی از اینکه وی و دوستانش توفیقی در جلب نظر کل اعضای شورا برای استیضاح شهردار نداشتند، گفت: انتخاب شهردار با رای نصف بعلاوه یک اعضا است. اما تصویب استیضاح با رأی دوسوم بعلاوه یک اعضا صورت میگیرد.

حاجی خلف عدم همراهی بعضی از اعضای شورا چهارم را برای استیضاح "کرمی نژاد" را قاطعانه چنین توصیف کرد: "حالا ممکن است چه اتفاقی بیفتد؟! کافی است تیم شهردار ۳ نفر از شورا را جذب کند و آنها را با امتیازی راضی کند! شرکت دادن اعضا در پیمانکاری_پروژه‌ها ، بستن قراردادها با افرادسفارش‌شده، استخدام_آشنایان و... راه‌هایی برای تطمیع خائنان است." درست همان شکلی در شورای فعلی صورت گرفت! در نتیجه شهرداری مهم‌ترین اهرم نظارتی شورا را با این حربه‌ها بی‌اثر کرد!

وی  از همه مردم خواهش کرد تا در شرکت و انتخاب خود حساس باشند!
در انتهای مطلب و مرتبط با این خبر در سایت مذکور هشتک های "انتخاب آگاهانه"،"شهر بیمار"، "منافع گروهی"، "شریک جرم"، "سیاست مدار فاسد" به چشم می خورد!

پا نوشت1:

جناب حاجی خلف قبل از اینکه بخواهد همکارانش را متهم به خیانت و فساد کند باید نگاهی به عملکرد خود و همفکرانش طی چهارسال گذشته در شورای شهر دزفول بیاندازد و ببیند کجای کار آنها مشکل داشته که اکنون مجبور شده دست به افشاگری علیه کسانی بزند که همکار وی بوده و یا توسط ایشان و همفکرانش به عنوان شهردار دزفول انتخاب شده است.
حاجی خلف باید پاسخگوی سوالات متعددی باشد که در اذهان مردم شریف دزفول وجود دارد که از جمله این سوالات می توان به:

1- طی چهار ساله گذشته چه قدم هایی در کسوت نمایندگی مردم در شورای شهر به اتفاق همفکران خود جهت پیشرفت و آبادانی شهر برداشته اید؟
2- چرا اکنون که شورای چهارم رو به پایان است دست به اصطلاح افشاگری و ایراد اتهام خیانت و فساد علیه همکاران چهارساله خود زده اید، آیا نمی توانستید پیش از این دست به این کار زده و با استفاده از اهرم های قانونی شامل مراجع امنیتی، قضایی و انتظامی موجود جلوی به ادعای خود، خیانت!!! و فساد!!! را بگیرید!؟
3- مشکل اساسی شما و همفکرانتان با شهرداری که منتخب خودتان است چیست؟ و در مسیر حل مشکل فی مابین چه تلاشی داشته اید؟
4- شما که اینگونه بی پروا دیگران را متهم به خیانت، فساد و زد و بند می کنید چرا به اتفاق همفکرانتان در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول شرکت نکردید که بتوانید با بستن تیمی قوی بدور از خیانت و فساد و زد وبند ، این افرادی که به زعم شما خیانتکار و فاسد هستند را از چرخه انتخابات و حضور در شورای شهر حذف کرده و شهرداری را بر مسند بنشانید که ویژگی های مد نظر شما را داشته باشد؟ چرا شما و همفکرانتان عرصه را خالی کردید؟ شما که اعتقاد دارید در گفتار و کردارتان صداقت دارید که باید بیش از دیگران مقبول مردم جهت رای آوری باشید!؟
5- چرا باید از شورایی که اکثریت آن در اختیار شما و هم قطاران شما بود به عنوان ضعیف ترین و ناکارآمد ترین شورای ادوار شورای اسلامی شهر دزفول یاد شود و حتی "محسن ریاضی" که از همفکران شما در شورا است در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی دزفول تلویحا با ذکر برخی دلایل به این امر صحه گذاشته است؟
6- بنظر شما برای کسانی که طی چهار سال نتواند کمترین کاری جهت رفع مشکلات شهرداری از جمله کمبود بودجه جهت تکمیل پروژه های عمرانی و خدماتی، پرداخت حقوق کارگران و پرسنل انجام دهند و فقط صرفا بدنبال اعمال نظرات خود و زیر سوال بردن و مچگیری کلیه امور شهرداری داشته اند چه صفتی را می توان برگزید؟

اشاره کرد.

جناب دکتر بهتر است سوزنی به خود و جوالدوزی به دیگران بزنید و بجای صحبتهای بی اساس و زدن اتهامات این چنین به کسانی که چهار سال با آنها محشور بوده اید گزارشی از عملکرد خود و همفکرانتان در شورای اسلامی شهر دزفول ارائه داده و خود را در معرض قضاوت اذهان آگاه مردم قرار دهید و بجای داوری خودتان،  بگذارید دیگران در مورد کارهای کرده و ناکرده شما قضاوت کرده و رای دهند و ای کاش شما و دوستانتان در این دوره انتخابات شورای شهر ثبت نام میکردید تا میزان مقبولیت مردمی خود را با توجه به حضورتان در شورای چهارم را محک میزدید! و پی به این نکته می بردید که جایگاه شما و صحبت هایی که میکند در جامعه چقدر است و استیضاح واقعی برای چه کسی اتفاق می افتد!

پانوشت2:
حال سخنی با مخاطبان صحبت های حاجی خلف یا همان اعضای شورای شهر مخالف استیضاح داریم، که آیا آنان از سوی شهردار دزفول تطمیع شده اند؟ و یا در قراردادها و یا با پیمانکاران شراکتی دارند؟ و اینکه اگر بقول محمد حاجی خلف خیانتی مرتکب شده اند بیایند و از درگاه خداوند و پیشگاه مردم طلب استغفار کنند و اگر صحت ندارد، زبان باز کرده و از خود دفاع کنند!
این شبکه در انتظار واکنش طرفین برای اثبات و یا رد ادعاهای دکتر حاجی خلف است.
البته در این بین اتهاماتی نیز به شهردار و مجموعه شهرداری دزفول وارد شده که در آینده به آن نیز خواهیم پرداخت!؟

برچسب ها: محمد حاجی خلف شهرداری دزفول شورای شهر دزفول