کد خبر : ۲۲۱۵۴۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

مدیریت آموزش و پرورش دزفول:
دانش آموزان پایه دهم در دزفول یک ماه از سال تحصیلی را بدون کتاب سپری کردند

دانش آموزان پایه دهم در دزفول به دلیل توزیع نشدن کتابهای درسی یک ماه از سال تحصیلی 96-95 را بدون کتاب گذراندند.

 دانش آموزان پایه دهم در دزفول یک ماه از سال تحصیلی را بدون کتاب سپری کردند

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از ایرنا با وجود سپری شدن یک ماه از سال تحصیلی 96- 95 کتابهای پایه دهم دوره متوسطه توزیع نشده و دانش آموزان این مدت را بدون کتاب گذراندند.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول گفت:مشکل توزیع نشدن کتابهای درسی پایه دهم سراسری و از سوی وزارت آموزش و پرورش می باشد و دانش آموزان کشور با این مشکل مواجه اند.
عبدالمحمد جرجانی افزود:به دلیل تغییر صورت گرفته در کتابهای پایه دهم چاپ و توزیع کتابهای درسی با تاخیر صورت گرفته و به موقع تحویل مناطق مختلف کشور نشده است.
امین قاسمی زاد معاون هنرستان شهید بهشتی دزفول و نماینده کتب درسی فنی حرفه ای و کاردانش شهرستان دزفول نیزگفت:به دلیل اینکه کتابهای پایه دهم تازه تالیف هستند با تاخیر ارزیابی توزیع شدند.
وی ضمن انتقاد از این موضوع گفت:رشته های مختلف کاردانش و فنی حرفه ای بین 15 تا 19 عنوان کتاب درسی دارند که حدود 12 عنوان کتاب آنها معادل 80 درصد کتابها را از اهواز تحویل گرفته ایم و در حال توزیع بین مدارس هستیم.
قاسمی زاد افزود:20 درصد کتابها (بین 5 تا 7 عنوان کتاب درسی ) هنوز توسط وزارت آموزش و پرورش توزیع نشده است که بمحض توزیع در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد .
وی گفت:کلیه دانش آموزان فنی حرفه ای و کارودانش با این مشکل مواجه هستند.
شهرستان دزفول حدود 74 هزار دانش آموز دارد که حدود ۶۷ درصد آنها در رشته های نظری و ۳۳ درصد در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها: مدیریت آموزش و پرورش دزفول عبدالمحمد جرجانی