کد خبر : ۲۲۰۱۶۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ ساعت ۰۲:۳۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
داعش اسفندماه وارد کشور شد اما شناسایی شان کردیم / 2 نفر که جلیقه انتحاری داشتند را از بین بردیم

نزاجا حضور مستشاری در سوریه دارد. ما داعش را در حدی نمی‌بینیم که یگان اعزام کنیم اما وظیفه خودمان میدانیم این تهدید را تمام قد شناسایی کنیم.

 داعش اسفندماه وارد کشور شد اما شناسایی شان کردیم / 2 نفر که جلیقه انتحاری داشتند را از بین بردیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص تانک جدید «کرار» گفت: این تانک تا این ماه یا ماه آینده رونمایی شده و در دو نیروی زمینی ارتش و سپاه استفاده می‌شود.
به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از انتخاب، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری گفت: برخی از کشورهای منطقه می‌خواهند تهدید گروهکهای تروریستی به مرزهای ما برسد اما تهدیدی نداریم.
پوردستان اضافه کرد: اسفند ماه یک گروه داعش وارد کشور شد که با آنها مقابله کردیم و 2 نفر که با جلیقه انتحاری آمده بودند را ازبین بردیم.
خرید تانک T-90 در دستور کار است و هرچند امریکایی‌ها در این باره یاوه گویی می‌کنند اما حرفهای آنها برای ما اهمیتی ندارد.
وی درخصوص حضور نیروهای ارتش در سوریه نیز گفت: نزاجا حضور مستشاری در سوریه دارد. ما داعش را در حدی نمی‌بینیم که یگان اعزام کنیم اما وظیفه خودمان میدانیم این تهدید را تمام قد شناسایی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور نزاجا بعنوان یک یگان در سوریه سندیت ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما توان بالگردی خود را افزایش دادیم و گردانهای واکنش سریع تشکیل شده اند و در حوزه مهمات پرتابی و هوشمند نیز 100درصد تولیدات بومی داریم.
پوردستان درخصوص تانک جدید «کرار» نیز گفت: این تانک تا این ماه یا ماه آینده رونمایی شده و در دو نیروی زمینی ارتش و سپاه استفاده می‌شود.
وی افزود: بحث خرید تانک T-90 در دستور کار است و هرچند امریکایی‌ها در این باره یاوه گویی می‌کنند اما حرفهای آنها برای ما اهمیتی ندارد

برچسب ها: احمدرضا پوردستان سوریه ارتش داعش