کد خبر : ۲۲۱۹۵۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶

مدیر پایگاه مشترک تدوین پرونده نامزدی میراث جهانی دزفول خبر داد:
بازدید چندتن از مدیران سابق رسانه ملی از خانه تاریخی تیزنو در دزفول + عکس

مدیر پایگاه مشترک تدوین پرونده نامزدی میراث جهانی دزفول از بازدید چندتن از مدیران سابق رسانه ملی از خانه تاریخی تیزنو خبرداد.

 بازدید چندتن از مدیران سابق رسانه ملی از خانه تاریخی تیزنو در دزفول + عکس

مسعود شامدیل در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک رسانه ملی به همراه رضا مصداقی مدیر سابق پخش شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران با هیئت همراه خود ظهر امروز از خانه تاریخی تیزنو مستقر در دفتر یونسکو دزفول بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در این بازدید مطالب و تاریخچه کاملی در خصوص معماری آجری و کاربرد فضاهای خانه ها و بناهای تاریخی دزفول توسط یکی ازکارشناسان دفتر یونسکو ارائه شد که مورد استقبال فراوان این میهمانان قرار گرفت.

مدیرپایگاه مشترک تدوین پرونده نامزدی میراث جهانی دزفول عنوان کرد: اینگونه بازدیدها می تواند قدم بزرگی در راستای معرفی ظرفیت ها و شناساندن پتانسیل های دزفول در زمینه میراث تاریخی و ارتقا بخشیدن به آنها باشد.

شامدیل تصریح کرد: خانه تاریخی تیزنوی دزفول روزانه پذیرای بازدیدکنندگان مختلف از شهرستان، استان، کشور و خارج از کشوراست ضمن اینکه این خانه در سالهای اخیر به یک مکان ثابت برای برگزاری مراسمات فرهنگی و جلسات انجمن های مختلف شهرستان تبدیل شده  که این امر تاثیرزیادی در معرفی ظرفیت های ارزشمند این بنا داشته است.

برچسب ها: مسعود شامدیل مدیر پایگاه مشترک تدوین پرونده نامزدی میراث جهانی دزفول