کد خبر : ۲۲۲۲۰۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۳۴

در قالب کاروان های راهیان نور؛
۱۷۰۰ دانشجوی دزفولی به مناطق راهیان نور جنوب اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های دزفول از اعزام 1700دانشجوی دزفولی به مناطق عملیاتی جنوب کشوردرقالب کاروان های راهیان نور خبرداد.

 ۱۷۰۰ دانشجوی دزفولی به مناطق راهیان نور جنوب اعزام شدند

ایمان پورفهیمی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: ۱۷۰۰ دانشجوی دزفولی در قالب ۸ کاروان به یاد ۵۵ شهید دانشجو این شهرستان به مناطق راهیان نور جنوب در بازه زمانی ۱۸ الی ۲۳ اسفند اعزام می شوند.

وی افزود: این دانشجویان از مناطق فتح المبین،فکه،هویزه،دهلاویه ، شلمچه و بسیاری دیگرازاین مناطق بازدید می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های دزفول با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانشجویان با شجاعت و عظمت رزمندگان و آئینه تمام‌نمای قامت استوار ۸ سال دفاع مقدس است، گفت: و این اردوها، یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز و منشأ خیر و برکات بسیار بوده و امروز بسیج دانشجویی بر خود می بالد که افتخار نشان خادمی دانشجویان را برسینه دارد.

پورفهیمی عنوان کرد: تحکیم پیوند و ارتباط ناگسستنی بین  ارزش های نسل جوان مؤمن و متعهد و انقلابی دفاع مقدس و نسل جوان امروز و بروز و ظهور اقتدار آن دوران در این  نسل ، برای مقابله با استکبار با تبیین گفتمان و ادبیات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از دیگر اهداف مهم برگزاری راهیان نور است. 

وی در پایان بیان کرد: همیشه عزم راسخ ، هوشمندی و بصیرت ، ایستادگی و قاطعیت و شجاعت جوانان هر دورانی توانسته دشمنان را در هر عرصه و میدانی به شکست بکشاند و دانشجویان با این شاخص های انقلابی توانسته اند به عنوان مؤذن جامعه  در شرایط حساس و مهم موفقیت های بی شماری ایجاد کنند

برچسب ها: ایمان پورفهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های دزفول