کد خبر : ۲۲۱۴۰۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۷

با حمایت و مساعدت دکتر محمد مخبر
فردا کلنگ بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا دزفول به زمین زده خواهد شد

با پیگیری و حمایت دکتر مخبر کلنگ بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا دزفول فردا پنج شنبه 8 مهر با حضور ایشان و دیگر مسئولین کشوری، استانی و شهری به زمین زده خواهد شد.

 فردا کلنگ بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا دزفول به زمین زده خواهد شد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، با توجه به مشکلات درمانی منطقه و مراجعات بسیار بالای مراکز درمانی دزفول که عمدتا از استانها و شهرهای همجوار هستند، در راستای توسعه ی دانشگاهی درسال 93 هنگامیکه وزیر بهداشت و درمان به دزفول آمده بود از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول و با درخواست دکتر پریدار ومهندس عباس پاپی زاده مجوز ساخت بیمارستان 400تخت خوابی یازهرا در همان محل زایشگاه یازهرای قدیم اخذ شد .
از سویی باید توجه داشت دولت با کمبود درآمد و بودجه روبروست و توانایی ساخت بیمارستانی با این وسعت را ندارد، کما اینکه بیمارستانهای زیادی در سطح کشور وجوددارند که نیمه کاره رها شده و وزارتخانه توانایی تکمیل آن را ندارد.
در این اثنا با پیگیری های عباس پاپی زاده نماینده دزفول و دکتر یوسف پریدار رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مساعدت دکتر "محمد مخبر "رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، کار وارد مرحله ی جدیدی شد.
دكتر مخبر طی ارتباطی با دکتر هاشمی وزیر درمان و همچنین دکتر سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد ساخت این بیمارستان به صورت مشترک صورت پذیرد که این توافق در نوع خود کم نظیر است.
کل اعتبار این بیمارستان بالغ بر 200 میلیارد تومان است، قرار است در فاز اول بیش از نیمی از تختها و بخشهای اصلی آن با اعتباری تخصیصی از سوی بنیاد برکت و بنیاد مستضعفین تامین گردد.
بنیاد برکت در 10 سال گذشته تا کنون بیش از 800 مدرسه، مسجد و بیمارستان را برای مردم مناطق محروم و مستضعف احداث نموده است.
بدینوسلیه از لسان مردم شریف دزفول از کلیه زحمت کشان خدوم که دل در گرو این آب و خاک دارند، خصوصا دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مهندس عباس پاپی زاده نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، مهندس حبیب الله آصفی فرماندار ویژه شهرستان دزفول و دکتر یوسف پریدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول تشکر و قدر دانی می نمائیم.

برچسب ها: دکتر محمد مخبر دزفول دکتر سعیدی کیا بنیاد مستضعفین ستاد فرمان 100 امام خمینی دانشگاه پزشکی دزفول عباس پاپی زاده دکتر پریدار