کد خبر : ۲۲۲۱۳۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ساعت ۱۵:۵۷

مدیر انجمن خیریه دست های مهربانی دزفول عنوان کرد:
جمع آوری 2هزار پکیج لباس گرم و توزیع بین نیازمندان/موفقیت درکمپین لوازم تحریر

مدیرانجمن خیریه دست های مهربانی دزفول از جمع آوری 2هزار پکیج لباس گرم و توزیع آنهابین نیازمندان شهرستان وموفقیت درکمپین لوازم تحریر خبرداد.

رامین درافشان درگفت و گو باخبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهارکرد: انجمن خیریه دست های مهربانی اولین کمپین خود با عنوان "کمپین لوازم تحریر" را در شهريورماه سال جاری برگزارکرد که بااستقبال بی نظیر شهروندان دزفول مواجه شد.

وی افزود: بنابراين انجمن دستهای مهربانی پس ازموفقیت در کمپین مذکور باهمراهی یاوران و داوطلبان انجمن و به مناسبت قرار گرفتن در فصل زمستان در تاریخ ۹۵/۹/۲۰  دومین کمپین خود را با نام "کمپین پوشاک گرم" آغاز کرد.

مدیرانجمن خیریه دستهای  مهربانی  عنوان کرد: هدف از برگزاری این کمپین، جمع آوری پوشاک گرم(نو و در حد نو) و لوازم گرمایشی برای خانواده های نیازمند و افراد بی سرپرست بود که با همت خیرین مهردوست و اعضای انجمن خیریه دست های مهربانی نتايج بسيار دلگرم کننده و موفقيت آمیزی داشت.

درافشان تصريح کرد:در این کمپین خیرخواهانه نزدیک به دو هزار پکیج از اقلام مورد نظر جمع آوری شد که به لطف خدا و کمک خیرین و اعضای انجمن دربین  افراد بی خانمان و نیز خانواده های نیازمند ساکن دزفول و توابع محروم این شهر توزیع شد.

وی یادآورشد: با توجه به اعلام اختتامیه این کمپین در تاریخ ۹۵/۱۱/۱۴ به دليل استقبال پر شور خیرین شهرستان، کماکان این کمپین ادامه یافته که این امر پسندیده نشانگر راهی هدفمند و خدا پسندانه است.

درافشان درپایان ازسوی انجمن خیریه دست های مهربانی از حمایت مسئولین و مردم مهردوست وخیرین همیشه در صحنه کمال تشکر و قدر دانی کرد.

برچسب ها: رامین درافشان انجمن خیریه دست های مهربانی دزفول