کد خبر : ۲۲۰۱۰۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ ساعت ۰۲:۰۶


انجام ۱۸۰۰ ماموریت اورژانس در نوروز ۹۵ در شمال خوزستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از انجام هزار و ۸۰۰ ماموریت اورژانس از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۵ تا ۱۱ فروردین ماه در شمال استان خوزستان خبر داد.

  انجام ۱۸۰۰ ماموریت اورژانس در نوروز ۹۵ در شمال خوزستان

محمد افضل زاده در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: اورژانس های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شهرهای شوش، گتوند و دزفول از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون حدود ۱۸۰۰ ماموریت را به مسافرین نوروزی و زائران راهیان نور ارائه داده اند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ماموریت، ۵۷۳ مورد مربوط به تصادفات جاده ای بوده، افزود: در تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون ۴ نفر در تصادفات جاده ای در شمال خوزستان فوت کرده اند که البته این میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات نسبت به نوروز سال گذشته با کاهش آمار روبه رو بوده است و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنین شمار ماموریت های درمانی در یادمان های راهیان نور توسط این مرکز را ۵۶۰ مورد عنوان کرد و گفت: درمانگاه فتح المبین در یادمان فتح المبین به همراه پزشک، پرستار و آمبولانس فعال است ضمن اینکه ۴ ایستگاه سلامت نیز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در زمینه اطلاع رسانی و خدمات به مسافران در حال فعالیت هستند.

افضل زاده یادآور شد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول در راستای طرح سلامت نوروزی همچنین با ۲۴  پایگاه  اورژانس شهری و جاده ای و پایگاه اورژانس هوایی نیز در حال خدمت رسانی در ایام تعطیلات نوروزی است و قطعا این خدمت رسانی ها تا پایان سفرهای نوروزی و راهیان نور ادامه خواهد داشت.



برچسب ها: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول محمد افضل زاده