کد خبر : ۲۲۲۳۵۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ ساعت ۰۸:۴۸

دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی دزفول :
بزودی لیست واحد «دزفول بزرگ» جهت انتخابات پنجمین دوره شورای شهر منتشر خواهد شد

امیدواریم بزودی لیست نهایی کاندیداهای شورای اسلامی شهردزفول با عنوان "لیست واحد دزفول بزرگ" منتشر شده تا با رای مردم به این افراد گلچین شده که از طیف ها و جریان های مختلف تشکیل شده، دزفول جان تازه‌ای بگیرد و با تلاش این افراد جایگاه رفیع خود را بازیابد.

 بزودی لیست واحد «دزفول بزرگ» جهت انتخابات پنجمین دوره شورای شهر منتشر خواهد شد

در ماه‌های منتهی به انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر، عده ای از نیروهای انقلابی و دلسوز دزفول گرد هم آمدند تا ضمن بررسی وضعیت کنونی و آینده دزفول در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چاره اندیشی کنند.
اختصاصی دز ان ان، نزدیکترین وضعیت موجود در این حوزه‌ها -که بسیار هم مهم است- انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر است؛ شورایی که به نظر می‌رسد در چهارمین دوره اش، هیچ یک از شرایط شورای منسجم، کارآمد و متخصص را نداشت. از این رو، تصمیم بر آن شد تا با جمع آوری آراء کلیه گروه‌ها و تشکل های مردمی دلسوز دزفول، مذاکراتی برگزار شده و در این مورد چاره اندیشی صورت گیرد.
در همین راستا، گروهی که زحمت این ارتباطات و بررسی ها را به عهده گرفت "شورای هماهنگی نیروهای انقلابی دزفول بزرگ" نامگذاری شد که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید...
به همین بهانه، برای اطلاع مردم دزفول از کار این شورا به سراغ "دکتر عباس چراغ چشم" دبیر این شورا رفته و موضوع را بصورت کامل جویا شدیم.

وی در خصوص این شورا و هدف تشکیل آن گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورایی تحت عنوان شورای ائتلاف تشکیل شد تا برای مجلس حرکتی را صورت دهند هرچند این ائتلاف به نتیجه نرسید ولی وحدتی نسبی حاصل شد. در ادامه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر که مسئله‌ای کلیدی و پایه ای برای شهر است به دنبال کمک به تشکیل شورایی همفکر، همدل و همراستا شدیم و تصمیم بر آن بود پس از انتخابات شورا از اول تا انتها شورا را یاری کرده و ضمن رصد فعالیت‌های آن، مطالبه گری نیز بنماید.

چراغ چشم ادامه داد: مبنای دیگر کار ما ایجاد الفت، مودت و وحدت در بین نیروهای دلسوز انقلاب از طیف های مختلف سیاسی و اقشار مختلف مردم بخصوص اعضای شورای شهر است که نتیجه آن جز رحمت الهی نخواهد بود. به همین دلیل از همه ی جریانات و گروه‌های سیاسی معتقد به نظام اعم از اصوالگرا و اصلاح طلب و ... استفاده شد و با توجه به اینکه شورا یک تشکل مدنی است بدور از گرایشات سیاسی، از همه این جریان ها و طیف ها کمک گرفته شد.

دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلابی دزفول بزرگ عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری "امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد. بخصوص نیروهای مومن، نیروهای پای کار، سعی کنند از این چیزها اختلاف بوجود نیاید." ما نیز کمر همت به عملی کردن این فرمایش ایشان بستیم.

وی تصریح کرد: برای عملی کردن منویات رهبری معظم، جلسات متعددی با نیروها و جریانات تاثیر گزار شهر جهت کمک در راستای وفاق و همدلی برگزار شد و نتیجه آن شد تا گروهی از نیروهای انقلابی با گرایشات مختلف سیاسی، در چهارچوب نظام، حول محور اتحاد برای رسیدن به هدفی واحد گرد هم آیند. طی جلسات مذکور میثاق نامه ای با حضور افراد ذی نفوذ و دلسوز شهر با مضمون زیر تصویب و امضا شد.

پس از امضای میثاق نامه کمیته پیگیری مفاد این میثاق نامه تشکیل و طی جلسات متعدد، به رئوس کاری ذیل پرداخته شد:

1- دعوت از نمایندگان تمامی احزاب موجود و جریان‌های شهر
2- تدوین برنامه زمانبندی انتخابات شورای شهر
3-شناسایی عوامل تاثیر گذار در انتخابات شورای شهر
4- تدوین کارگروه برنامه‌ریزی و هماهنگی شورای شهر
5- انتخاب نام لیست واحد دزفول بزرگ(شورای هماهنگی)
6- تهیه برنامه‌های اجرایی به منظور ایجاد موج سیاسی مثبت در سطح شهر
7- ترغیب شهروندان بر حضور حداکثری و دادن رای به 9 نفر
8- تعیین شرایط کاندیداها ( این شرایط شامل: پاکدستی، تخصص، تعهد، تفکر جمعی، اهل نظر و طرح و برنامه، داشتن سابقه مثبت مدیریتی، انعطاف پذیری در تصمیمات)
9- تعیین کمیته پیگیری و انتخاب لیست نهایی شامل افرادی از معتمدین شهر (شامل طیف: جوان، پیشکسوت، روحانی، بانوان، بازاری، اصلاحطلب، اصولگرا، نماینده محلات و نماینده ای از شورای ادوار)

ان شالله امیدواریم بزودی لیست نهایی کاندیداهای شورای اسلامی شهردزفول با عنوان "لیست واحد دزفول بزرگ" منتشر شده تا با رای مردم به این افراد گلچین شده، دزفول جان تازه‌ای بگیرد و با تلاش این افراد جایگاه رفیع خود را بازیابد.

چراغ چشم در پایان خاطرنشان کرد: بایستی تلاش کرد که تمام ظرفیت‌های دزفول در یک جا جمع شده و از آن استفاده شود.

برچسب ها: عباس چراغ چشم انتخابات شورا شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی دزفول شورای شهر دزفول لیست واحد دزفول بزرگ