کد خبر : ۲۲۲۶۰۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۰/۰۸

امام جمعه موقت دزفول:
انفجار گاز در دزفول موجب بیکاری تعدادزیادی کارگر شده/مسئولان پیگیری کنند

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به خسارت وارده ناشی از انفجار گاز در این شهرستان گفت:انفجار گاز در دزفول خسارت های زیادی به کارگاه های تولیدی اطراف وارد کرده و کارگران زیادی را بیکار کرده لذا از مسئولان انتظار می رود پیگیر مشکل بیکاری این کارگران باشند.

 انفجار گاز در دزفول موجب بیکاری تعدادزیادی کارگر شده/مسئولان پیگیری کنند

انفجار مخزن گاز مایع در تاسیسات شرکت پرسی گاز در اوایل هفته جاری در دزفول علاوه بر مصدوم کردن 16 نفر موجب آسیب به کارخانه ها و شرکت های اطراف شد.
گفته می شود بیش از 6 شرکت و کارگاه تولیدی در مجاورت محل انفجار گاز دچار خسارت شده اند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های امروز نماز جمعه دزفول افزود:بر اثر انفجار گاز در دزفول کارگاه های اطراف بین 20 تا 80 درصد خسارت دیدند و کارگران بسیاری از کار بیکار شدند.
وی ضمن تقدیر از دلیری و شجاعت آتش نشانان که در کمترین زمان ممکن این آتش سوزی را مهار کردند گفت:کارگرانی که از کار بیکار شده اند برای حل مشکل اشتغال خود به مسئولان شهرستان مراجعه کرده اند.
وی اظهار داشت:به گفته مسئولان کارگاه گاز مایع در اطراف شهر دزفول فاقد مجوز بوده است حال باید دید چرا یک کارگاه بدون مجوز چندین سال فعالیت داشته و به آن توجه نشده است.
امام جمعه موقت دزفول خواستار رسیدگی به مشکلات این کارگران از طریق دستگاه قضایی و مسولان شد.
حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه های امروز با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) به بررسی ابعاد حماسه 9 دی پرداخت و گفت:9 دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت است.
وی افزود:در فتنه88 دشمن با استفاده از عناصر داخلی سعی داشت انقلاب،نظام ومنافع ملی را به خطر اندازد ولی مردم با حضور حماسی خود تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کردند.
امام جمعه موقت دزفول اضافه کرد:9دی نشانه بصیرت سیاسی مردم و دشمن شناسی آنهاست که توانست توطئه ای را که از 10 سال پیش طراحی شده بود را خنثی کند.
وی با بیان اینکه فتنه 88 وحدت و انسجام ملی را نشانه رفته بود گفت:جوهر فتنه که دشمنی دشمنان است هیچگاه خشک نمی شود و به چند نفر ختم نمی شود.
امام جمعه موقت دزفول در ادامه با گرامیداشت 14دی ماه ازود: نماز قرارگاه ایمان،بصیرت واخلاق است که از آن برای تحقق مطالبات مردم استفاده می شود لذا مسولان نباید از بیان مشکلات در نماز جمعه ناراحت شوند.
وی در پایان یاد وخاطره 110شهید عملیات کربلای 4 را گرامیداشت.

برچسب ها: انفجار گاز امام جمعه موقت دزفول نماز جمعه