کد خبر : ۲۲۱۵۸۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ ساعت ۲۱:۴۲

خطیب جمعه دزفول:
اقدام دولت برای ترمیم کابینه قابل تقدیر است

امام جمعه موقت دزفول ترمیم کابینه از سوی رئیس جمهوری را اقدامی قابل تقدیر دانست اما گفت: برکناری وزیران به این روش مناسب نبود.

 اقدام دولت برای ترمیم کابینه قابل تقدیر است

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر اشتغال ، خروج از رکود و حل مشکل معیشت را از مطالبات به حق مردم دانست و افزود:در انتخاب وزیران جدید باید به این موارد توجه جدی شود.
وی افزود:با توجه به اینکه دولت فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار داده باید به حوزه فرهنگ توجه بیشتری داشته باشد تا شاهد مشکلاتی در این حوزه نباشیم.
امام جمعه موقت دزفول همچنین به سابقه وزیران اشاره کرد و گفت:از آنجا که برخی از وزیران سابقه وزارت نداشتند این امر موجب ناکارآمدی آنها شده است.
حجت الاسلام بیگدلی در ادامه به نمایندگان مجلس توصیه کرد در تایید وزرای پیشنهادی به مطالبه مردم و ارزش های نظام توجه کنند.
امام جمعه موقت دزفول در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول از هیات های عزادار ، طلاب و روحانیون که از شهرهای اصفهان ، قم و مشهد با شوق و علاقه مندی جهت ساماندهی آئین های محرم در شهرستان دزفول حضور یافتند تقدیر کرد و گفت:امسال ستاد محرم توانست با کمیته های هشت گانه برنامه ریزی خوبی در جهت انسجام و نظارت بر هیات ها داشته باشد .
وی در خصوص ممنوع بودن ورود احشام در کاروان اسرا نیز گفت: کاروانها نیز نه تنها نسبت به این موضوع اعتراض نکردند بلکه نهایت همکاری را با نیروی انتظامی،دادستان،دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی دزفول داشتند که جای دارد از این تدبیر اتخاذ شده تقدیر شود.
امام جمعه موقت دزفول همچنین ضمن تقدیر از اقدام شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری دزفول در ایام محرم گفت:امسال استفاده بیشتری از ظرفیت شاعران جوان شد و از اشعار حماسی با محتوای شاعران جوان نیز در اشعار عاشورایی و مرثیه ها استفاده شد.
حجت الاسلام بیگدلی ضمن گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده در سال 59 گفت:شهید 13 ساله بسیجی با بینشی عمیق و استوار در جنگ برای رسیدن به جهاد و شهادت پیش قدم شد و درس شهادت ،فداکاری و مقاومت به همگان داد و فصل جدیدی در ایثارگری برای رزمندگان باز کرد .
وی همچنین روز پدافند غیرعامل را نیز گرامیداشت و گفت: پدافند غیر عامل دفاعی است که از طریق تجهیزات و برنامه های غیرنظامی در جهت مصونیت سازی در برابر تهدید دشمن استفاده می شود .
وی افزود:کشور باید با فراهم کردن زیرساخت اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی آمادگی لازم جهت پاسخگویی به تهدید احتمالی را داشته باشد و دشمن را در آغاز حرکت ناکام بگذارد .
امام جمعه موقت دزفول گفت:در برخی مواقع دشمن با ایجاد جنگ نرم اعتقادات مردم را هدف قرار می دهد لذا مردم نیز باید با رعایت حجاب،حفظ روحیه شهادت طلبی،ولایت مداری و توجه به توانمندی ها در برابر دشمن بایستند.
وی در فراز دیگری از خطبه های نمازجمعه دزفول 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامیداشت و گفت:13 آبان حیات دوباره ای به ملت داد و انقلابی دوباره توسط دانش آموزان و دانشجویان صورت گرفت که به نماد مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شد.
حجت الاسلام بیگدلی به دیدار اخیر نخبگان بامقام معظم رهبری شاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بر توجه بیشتر به حرکت علمی کشور تاکید کردند لذا باید با توجه به توانمندی داخلی و بومی حرکت علمی شتاب بیشتری یابد .
وی همچنین موفقیت رزمندگان اسلام در حلب سوریه و موصل عراق را تبریک گفت.

برچسب ها: امام جمعه موقت دزفول نماز جمعه حجت الاسلام مرتضی بیگدلی