کد خبر : ۲۲۱۳۵۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول خبر داد:
غرق شدن مرد 57 ساله عراقی در رودخانه دز / جسد پیدا نشد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول از غرق شدن مرد 57 ساله عراقی در رودخانه دز خبرداد.

 غرق شدن مرد 57 ساله عراقی در رودخانه دز / جسد پیدا نشد

عبدالحسین معظم فر در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد:  در ساعت 17 و 20 دقیقه امروز پنجشنبه یکم مهرماه طی تماسی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی دزفول خبر از غرق شدن دو مرد 35 ساله و 57 ساله در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله پس ازاین تماس،  از سوی ستاد فرماندهی عملیات اکیپ امداد و نجات سازمان آتش نشانی دزفول  به محل حادثه واقع در حد فاصل پل جدید و پل قدیم اعزام شدند و سریعا اقدام به نجات حادثه دیدگان کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه یادآور شد:  این دو مرد حادثه دیده ساکن عراق بودند که به همراه جمعی از آشنایان آبادانی خود در حین شنا کردن در منطقه ممنوعه رودخانه دز  دچار حادثه  شدند.

معظم فر بابیان اینکه  پس از اطلاع از این حادثه  در محل حاضر شدیم و با استفاده از قایق موتوری یکی از حادثه دیدگان به نام محمد درویش 35ساله (ساکن عراق) که بر روی صخره های وسط رودخانه گرفتار شده بود را نجات دادیم، اضافه کرد: تا حد ممکن برای پیدا کردن نفر دوم به نام شاکر درویش 57 ساله نیز  گشت زنی کردیم اما بی نتیجه ماند.

وی در پایان عنوان کرد: بعلت تاریک شدن هوا گشت زنی برای یافتن جسد این فرد بدون نتیجه ماند و عملیات غواصی و ادامه جستجو به صبح روز بعد موکول شد.

برچسب ها: عبدالحسین معظم فر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول رودخانه دز قربانی