کد خبر : ۲۲۰۹۳۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ساعت ۱۱:۴۳

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری سوداگر مرگ در دزفول/ درگیری با ماموران و مجروحیت متهم

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری یک سوداگر مرگ در مناطق ولی آباد و مدرس این شهرستان طی یک عملیات ضربتی خبر داد.

 دستگیری سوداگر مرگ در دزفول/ درگیری با ماموران و مجروحیت متهم

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: اخباری از مناطق ولی آباد و مدرس دزفول مبنی بر حضور عده ای فروشنده مواد مخدر به ما رسیده بود که بلافاصله اقدامات تحقیقاتی را آغاز کردیم.

وی افزود: شب گذشته در یک علمیات غافلگیرانه نیروهای کلانتری ۱۳ شهرستان را به مناطق مذکور اعزام کردیم که این نیروها با چند عرضه کننده مواد مخدر مواجه شدند و بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در این عملیات، این افراد با سلاح سرد از جمله قمه و چاقو قصد حمله به نیروهای ما را داشتند که در این بین یک سوداگر مرگ به ضرب گلوله ماموران ما مجروح و دستگیر شد.

الهامی با بیان اینکه از این فرد مقداری مواد مخدر، ترازوی مواد مخدر و هزینه فروش مواد کشف و ضبط شد، تصریح کرد: این عرضه کننده مواد مخدر، اکنون در بیمارستان بسر می برد و پرونده نیز درحال رسیدگی است تا پس از بهبودی اش تکمیل و به دادگاه ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه فرد مذکور حدودا ۳۰ ساله و ساکن ولی آباد و مدرس است، یادآور شد: مطابق با بازرسی های به عمل آمده مشخص شد که این فرد در گذشته دارای سابقه  انجام پنج فقره سرقت، فروش مواد مخدر و سرقت به عنف (زورگیری) نیز بوده است.

سرهنگ الهامی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان دزفول با تمام قوا هدف خود مبنی بر ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان را دنبال کرده و خواهد کرد و در این راه از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهیم کرد بنابراین شهروندان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و درصورت برخورد و مشاهده چنین مواردی سریعا مراتب را به ما گزارش کنند.

برچسب ها: فرمانده انتظامی دزفول سرهنگ علی الهامی