کد خبر : ۲۲۲۰۸۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶:۵۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تاکید کرد:
لزوم پاکسازی ورودی های شهری دزفول برای ایام نوروز/ برگزاری هفته پاکسازی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول بر لزوم پاکسازی ورودی های شهری دزفول برای ایام نوروز با همکاری ادارات و انجمن های مردم نهاد تاکید کرد.

 لزوم پاکسازی ورودی های شهری دزفول برای ایام نوروز/ برگزاری هفته پاکسازی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، فرهاد قلی نژاد ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دزفول که به منظور استقبال از میهمانان نوروز ۹۶ در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از مسائل گردشگری به حوزه محیط زیست مربوط می شود.

وی افزود: ورودی هر شهری درواقع آبروی اجتماعی و فرهنگی آن شهر محسوب می شود بنابراین باید امسال نیز همانند سال های گذشته هفته پاکسازی را در اسفندماه تعیین و با کمک دهیاران، شوراها و بویژه انجمن های مردم نهاد آن را اجرایی کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تصریح کرد: بابرگزاری هفته پاکسازی همه باید در ستاد نوروزی بسیج شوند و به پاکسازی ورودی های شهری و‌مکان های آلوده به زباله بپردازند.

قلی نژاد بیان کرد: در سال های گذشته اداره محیط زیست دزفول دو ایستگاه استقبال در جنگل حمیدآباد و‌ورودی شهر برپا کرده بود که قصد داریم در نوروز ۹۶ ایستگاه استقبالی در بخش سردشت نیز اضافه کنیم تا دراین ایستگاه ها به توزیع بروشور و کیسه زباله به شهروندان و مسافران نوروزی بپردازیم.

وی خواستار اجرای مانورهای پاکسازی بارویکردفرهنگ‌ سازی بویژه از سوی انجمن های مردم نهاد شد و افزود: اداره محیط زیست دزفول با همکاری فرماندار شهرستان برای ساماندهی بیشه های عباس آباد و حمید آباد اعلام آمادگی می کند

برچسب ها: فرهاد قلی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول