کد خبر : ۲۲۰۶۰۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ساعت ۱۵:۵۹


اعزام اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی دزفول به مناطق محروم به مناسبت چهارم خرداد

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دزفول به مناسبت چهارم خرداد ماه، روز مقاومت و پایداری دزفول با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول اقدام به اعزام اکیپی از پزشکان متخصص برای ویزیت رایگان به مناطق محروم کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) دکتر بهروز اسماعیل چگنی، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دزفول گفت: جلسه ستاد چهارم خرداد ماه روز مقاومت و پایداری در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و مصوب شد که با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکان، بسیج ادارات دانشگاه علوم پزشکی در سطح دانشگاه و شهرستان برنامه هایی برگزار گردد.
وی افزود: از جمله مصوبات این ستاد که با محوریت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دزفول انجام میگیرد، اعزام پزشکان متخصص و فوق تخصص به مناطق محروم  شهرک های امیرالومنین و میانرود برای درمان به صورت رایگان است.
دکترچگنی گفت: این برنامه که در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه به مدت یکروز برگزار شد، گروهی از پزشکان متخصص شامل تخصص های زنان و زایمان، اطفال، کودکان، اعصاب و روان، پزشک ماما و پزشک عمومی 270 ویزیت رایگان انجام دادند و جهت ادامه مداوای برخی ازبیماران اعلام شد که به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه نمایند.
مدیربسیج جامعه پزشکان دزفول افزود: اعزام پزشکان به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم از جمله اقدامات کانون بسیج جامعه پزشکان است که هرساله  به مناسبت هفته بسیج، چهارم خرداد ماه و ..... صورت میگیرد که در سال های اخیر حضور اکیپ پزشکی در مناطق  سردشت، شهیون، شهرک خیبر و احمد فدااله صورت گرفته که با استقبال چشمگیر و رضایت مردم مواجه شده است.

برچسب ها: اسماعیل چگنی دانشگاه علوم پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی چهارم خرداد ماه