کد خبر : ۲۲۰۷۳۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ ساعت ۱۱:۱۳

قابل توجه مردم و مسئولین ذی صلاح
رسانه ای مشکل ساز برای به سخره گرفتن مردم، مسئولین و دزفول

رسانه مشکل ساز که نقادی و طنز را سرلوحه خود قرار داده بایستی بداند در طنز پردازی توهین، هجو و مسخره کردن اشخاص حقیقی و حقوقی جایگاهی ندارد! و مخاطب فهیم در اولین نظر متوجه این مسئله خواهد شد!

 رسانه ای مشکل ساز برای به سخره  گرفتن مردم، مسئولین و دزفول

بیش از یک سال از انتشار سریالی دنباله دار به عنوان " مشکل گشا" می گذرد در این اواخر نیز نام جعلی تلویزیون شهری را بر خود نهاده اند!
در اوایل انتشار، آنگونه که ادعا می شد قرار بود بصورت طنز گونه مشکلات و نارسایی های دزفول را به گوش مردم و مسئولان برسانند و در دو یا سه قسمت اول نیز اینگونه تصور می شد! ولی رفته رفته چهره آن رنگ باخته و  سیاست اصلی آنها که همانا جبهه گیری، تفرقه، تنش میان مردم و مسئولان است هویدا شد.
از ایجاد و زمینه سازی درگیری و تنش میان ادارات و مدیران گرفته تا تنش و مسخره کردن شهر همجوار!
البته پر واضح بود کسانی که هیچ سابقه رسانه ای ندارند و الفبای علم رسانه و از همه مهمتر اخلاق رسانه ای را نمی دانند بالاخره در میان مسیر قطارشان از ریل خارج شده و خسارت وارد می کنند!
این رسانه مشکل ساز که نقادی و طنز را سرلوحه خود قرار داده بایستی بداند در طنز پردازی توهین، هجو و مسخره کردن اشخاص حقیقی و حقوقی جایگاهی ندارد! و مخاطب فهیم در اولین نظر متوجه این مسئله خواهد شد!

۱- رسانه مذکور اخبار و گزارش های گزینشی و بعضا غیر واقع گرفته تا سو گیری خصمانه و سیاهنمایی و تهمت و افترا به مدیران و دستگاههای دولتی و مردمی مخلص و متدین را در دستور قرار داده و آنگونه که خود می گوید در این راه از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد.

۲-چشم بستن بر روی مشکلات اصلی شهر ونادیده گرفتن ( عدم همکاری ، هماهنگی و صمیمیت بین مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان) را می داند و با برنامه بر این معضل می افزاید و بعبارتی شده اند آتش بیار معرکه!

۳- ایجاد تنش میان دو شهرستان همجوار با بیان کردن موضوعاتی غیر مربوط و کهنه که هیچگونه سودی برای دو شهرستان ندارد بسیار باعث تاسف است.

در آخرین دست گل خود، ضمن بی احترامی به شهرستانی که همجوار دزفول است و همه بخاطر مردان و زنان سختکوش و غیرتمندش که یک هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده و از بازوان لشکر ۷ ولیعصر دزفول در۸سال دفاع مقدس بود آن را گرامی می داریم، با ایجاد تنش قصد در برهم زدن آرامش مردم را دارد. که اطمینان داریم مردم هر دو شهرستان ازین حرکت خبیثانه که قطعا از ناپختگی و فریفتگی آنان از سوی عده ای صورت گرفته منزجر و ناخرسند هستند.

 لازم است به اطلاع رسانده شود، قلیلی هستند که هیچ عرقی به این آب و خاک نداشته و از بخل زمانه بدشان نمی آید نقش کاتالیزور را در این آشوب بازی کنند و با حمایتهای مادی و معنوی از این فریفتگی استفاده می کنند تا ارابه سیاه خود را در این جولانگاه برانش درآورده و مطاعی برای خود دست و پا کنند.

شایان ذکر است مجموعه دو شهر شهید پرور دزفول و اندیمشک با فرهنگی غنی و در هم تندیده و از همه مهمتر اقتصادی وابسته به هم ازقرابت و همزیستی مسالمت آمیز و برادرانه ای برخورداند که هیچگاه و با هیچ ترفندی قابل منفصل از هم نیست.
سد و رودخانه دز متعلق به کل ملت ایران و بخصوص مردم شریف دزفول و اندیمشک است و تقسیمات کشوری صرفا جهت مراودات اداری صورت می گیرد وگرنه انتفاع آن برای تمام مردم است و گفتن موضعات تفرقه افکن ، بجز فتنه انگیزی و نا امنی هیچ سودی برای مردم نخواهد داشت.

به هر تقدیر مطالب فوق توصیه ای است به دستگاههای مربوطه اعم از نظارتی، انتظامی و امنیتی که با تدبیری مدبرانه که از ایشان انتظار می رود با این مسئله نوظهور و بدون مجوز و شناسنامه برخورد نموده و از تنش و مشکلی جدی میان مردم، مسئولین، قومیتها و شهرهای همجوار جلوگیری نمایند.

 

برچسب ها: دزفول اندیمشک مشکل گشا سد دز