کد خبر : ۲۲۱۷۰۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ ساعت ۱۴:۲۵

ازسوی رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول؛
تمهیدات لازم برای پیاده روي اربعین در دزفول تشریح شد

 ازسوی رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامي شهر دزفول تمهیدات لازم برای پیاده روي روز اربعین در دزفول تشریح شد.

فرهاد جاموسي در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: براساس مصوبه كميسون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول مقرر شده تا كليه مسيرهای پیاده روی اربعین در دزفول پاکسازي وكليه درختان هرس شوند.

وی از شن ریزی مسيرهاي خاكي خبرداد و افزود: بسیاری از مسیرها نیز تعریض و آسفالت شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول استقرار اتوبوس ها در محل آستانه سبزقبا را دیگر مصوبه این کمیسیون به مناسبت پیاده روی روز اربعین در دزفول برشمرد و گفت:تاكسي ها نیز در ابتدای فلكه كشاورز براي جابه جایی مردم در داخل شهر مستقر خواهند بود.

جاموسي با اشاره به  هماهنگي با دانشگاه علوم پزشکی، فوريت های پزشکی و خودروهای آتش نشانی در مسير پیاده روی اربعین، از توزیع کیسه های زباله به عزاداران خبرداد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین مقررشده تا كليه سه منطقه شهرداری دزفول نيروهاي خدماتي خود را در مسير مشخص شده در راستای نظافت مسیر، مستقر كنند.

جاموسي در پایان از مساعدت های اداره راه و شهرسازی، بنيادمسكن، شبكه بهرداري و کرمی نژاد شهردار دزفول، ابوالحلاج معاونت خدمات شهری و شهرداران مناطق سه گانه آقایان سيدمحمودي، هدايتي و طماطه كار، كليه نيروهاي خدماتي و فضاي سبز به ويژه كارگران خدوم شهرداری، هلال احمر، نیروی انتظامی ، سپاه و نیروهای بسیج تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها: فرهاد جاموسی