کد خبر : ۲۲۰۵۴۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۳۹

مشاور هاشمی خبر داد؛
علی اصغر احمدی استاندار خوزستان می شود

طبق اخبار منتشر شده از معاون سیاسی وزیر کشور ، علی اصغر احمدی به عنوان استاندار خوزستان معرفی و هفته آینده معارفه خواهد شد.

 علی اصغر احمدی استاندار خوزستان می شود

 به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، در همین زمینه "غلام علی رجایی" مشاور آیت الله هاشمی در گفت و گو با شوشان ضمن تایید این خبر گفت: طبق تماسی که با معاون سیاسی وزیر کشور داشتیم علی اصغر احمدی به عنوان گزینه نهایی استانداری خوزستان تا چند روز آینده از سوی وزارت کشور معرفی می شود.
رجایی ادامه داد: کار استاندار جدید با توجه به مشکلات دوره های گذشته و به جا مانده در خوزستان ، کار مضاعف و انقلابی باید باشد و هم طرح های عقب مانده را پیگیری نماید و هم برای توسعه استان برنامه ریزی های جدید کند.
وی افزود: آنگونه که شنیده ام در دوره ی گذشته شهرهایی بودند که حتا سال ها استاندار از آن سرکشی نمی کرد و مشکلات شان را نادیده می گرفت.
مشاور آیت الله هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت چینش مدیریتی در استان گفت : استاندار جدید باید همه همت خود را صرف استفاده از نیروهای شایسته در استان نماید. متاسفانه در استفاده از نیروهای بومی در پست های کلیدی در استان تاکنون تعادلی وجود نداشت .
علی اصغر احمدی متولد بیرجند است. وی استاندار گلستان ، دو دوره معاون امنیتی وزیر کشور ، دبیر شورای امنیت کشور ، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و هم اکنون دبیر کل سازمان هلال احمر و معاون هماهنگی نهاد ریاست جمهوری است.

برچسب ها: خوزستان استاندار خوزستان علی اصغر احمدی