کد خبر : ۲۲۲۲۲۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت ۱۳:۱۶

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول عنوان کرد:
مشاهده 62 تخلف صنفی از بازار دزفول در 20 روز گذشته / ارجاع پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول از مشاهده 62 تخلف صنفی از بازار دزفول در 20 روز گذشته توسط بازرسان این اداره و ارجاع پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی دزفول خبرداد.

 مشاهده 62 تخلف صنفی از بازار دزفول در 20 روز گذشته / ارجاع پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، محراب عبدالهی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد نوروزی شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد:  کمیته تنظیم بازار از مهمترین کمیته های ستاد نوروزی است که در چند روز اخیرتاکنون دو جلسه هماهنگی برگزار کرده است.

وی افزود: مهمترين خروجی این جلسات پایش کالا و خدمات و نظارت بر تامین و توزیع کالاهای استراتژیک مردم شهرستان بود که متولی این امر جهاد کشاورزی بوده و اداره صنعت نظارت می کند.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول با بیان اینکه آرامش خوبی در بازار دزفول برقرار است، از هماهنگی های لازم با جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در راستای توزیع اصولی میوه شب عید در بازار خبرداد. 

عبدالهی همچنین با اشاره به اینکه کارشناسان و بازرسان این اداره و اتاق اصناف در دو نوبت صبح و عصر از نقاط مختلف بازار دزفول بازدید به عمل می آورند ، اضافه کرد : در طی مدت های اخیرتاکنون 975 مورد بازرسی نوبه ای از بازار صورت گرفته است. 

وی تصریح کرد: براساس این بازرسی ها در طی 20 روز گذشته تاكنون 62 پرونده تخلف صنفی به اداره تعزیزات حکومتی دزفول ارجاع شده و مابقی پرونده ها نیز در دست بررسی است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول در ادامه اجرای مانور نظارتی ، ارائه لیست کشیک به جايگاه های سوخت و نانوایی ها، گشت های مستمربا همکاری مرکزبهداشت و دامپزشکی و سایردستگاه های متولی و برگزاری نمايشگاه بهاره که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد را از جمله برنامه های اجرا شده و در حال انجام این اداره به مناسبت ایام نوروز عنوان کرد. 

عبدالهی همچنین با بیان اینکه کنترل بازار با توجه به شرايط اقتصادی موجود کاردشوار و پرحجمی است خواستار همکاری و تعامل تمامی دستگاه های شهرستان در این زمینه و اطلاع رسانی تخلفات موجود از طریق سامانه 124 شد.

وی در پایان با ابراز گله مندی از نرخ بالای سفره خانه ها و رستوران های سنتی دزفول که با نظارت اداره میراث فرهنگی انجام می شود افزود: باید با کاهش نرخ این مکان ها رضایت مندی مردم کسب شود و میراث فرهنگی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. 

برچسب ها: اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول محراب عبدالهی