کد خبر : ۲۲۲۵۴۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۶/۰۹


نگراني كسبه از توقف تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح فتح المبین

توقف تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح فتح المبین باعث نگرانی شهروندان دزفولی به ویژه کسبه محل شد.

 نگراني كسبه از توقف تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح فتح المبین

به گزارش دزآوان عده ای از کسبه میدان فتح المبین در تماسهایی با پایگاه خبری دزآوان نسبت به توقف پروژه فتح المبین ابراز نگرانی کردند.

به دنبال تغییر شهردار دزفول و انتخاب سرپرست شهرداری عده ای از کسبه منطقه و شهروندان نسبت به توقف پروژه تقاطع غیر همسطح فتح المبین ابراز نگرانی کردند.

پروژه فتح المبین که فاز اول آنها یعنی رمپ ورودی بلوار فتح المبین به جاده شوشتر افتتاح شد و از رمپ دوم یعنی بلوار فتح المبین به خیابان منتهی به مقاومت تنها ده متر از بتن ریزی آنها باقی مانده به دلیل طولانی شدن احداث آن باعث ایجاد ترافیک و کاهش کسب و کار کاسبین محل شده بود.

یکی از کسبه در گفت و گو با خبرنگار دزآوان گفت : بنده با مدرک لیسانس پس از اینکه نتوانستم شغلی فراهم کنم فروشگاهی مهیا کردم تا کاسبی کنم و هزینه زندگی خود را تامین کنم.

وی افزود : با آغاز احداث این پروژه واقعا به دلیل اینکه برخی مواقع این خیابان مسدود و یا ترافیک شدید به دنبال داشت وضعیت کاسبی ما بسیار بد شد .

وی همچنین گفت : امیدوار بودیم با تکمیل پروژه که بسیار طولانی شد این مشکل برطرف شود اما روند احداث این پروژه که از رمپ دوم انها تنها ده متر باقی مانده بود ما را نا امید کرد که امیدواریم مسئولین شهرداری و شورای شهر به این موضوع ورود کنند.

ایمان کناری سرپرست شهرداری دزفول نیز در این خصوص به خبرنگار دزآوان گفت : روز گذشته به همراه شهردار منتخب بازدیدی از پروژه فتح المبیت داشته ایم و پیگیری های لازم جهت تکمیل آن انجام شده است.

سرپرست شهرداری دزفول افزود : اولویت شهرداری پرداخت حقوق کارگران است اما این اطمینان را میدهیم که پروژه فتح المبین متوقف نشود.

کناری در ادامه تصریح کرد : با توجه به تغییرات مدیریتی در شهرداری ، اینکه پروژه موقت متوقف شود طبیعیست اما با پیمانکاران جلسه ای گرفته شده و تکمیل پروژه فتح المبین به زودی از سر گرفته خواهد شد.

برچسب ها: پروژه فتح المبين تقاطع فتح المبين