کد خبر : ۲۲۲۴۵۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ ساعت ۰۹:۳۸

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان دزفول:
کمک 1.1 میلیارد ریالی خیرین دزفول به زندانیان جرایم غیرعمد

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان دزفول گفت:خیرین این شهرستان در جشن نسیم مهر یک میلیاردو یکصد میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرنقد اهدا کردند.

 کمک 1.1 میلیارد ریالی خیرین دزفول به زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) ابوالحسن صادقی پورافزود:جشن نسیم مهر جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده زندانیان در دزفول با استقبال خیرین برگزار شد.
وی افزود:کمک های نقدی جمع آوری شده برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از جمله زندانیان بدهکار ناشی از حوادث رانندگی ، مهریه و نیز ورشکست اقتصادی که در ندامتگاه دزفول بسر می برند هزینه می شود.
وی ادامه داد :پارسال با کمک های مردمی 40 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در دزفول از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.
صادقی پور اضافه کرد:زندانیان پنج حوزه قضایی شوش،اندیمشک،الوار گرمسیری،شاوور و دزفول در ندامتگاه دزفول بسر می برند و انجمن حمایت از زندانیان مشکلات این زندانیان و خانواده هایشان را بررسی و برطرف می کند.
مردم دزفول در جشن نسیم مهر پارسال 200 میلیون ریال کمک نقدی و مقادیری اقلام خوراکی از جمله برنج و روغن بین خانواده زندانیان توزیع کردند.
در جشن حمایت از زندانیان دزفول که در ماه مبارک رمضان پارسال برگزارشد نیز 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شد .

برچسب ها: ابوالحسن صادقی پور مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان دزفول زندانیان جرایم غیرعمد زندان