کد خبر : ۲۲۰۸۱۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۳۰

انصار حزب الله دزفول:
در قضیه مرز دزفول شانتاژ نکنیم!

 در قضیه مرز دزفول شانتاژ نکنیم!

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، پلاک نوشت:اخیرا خبری در شبکه های مجازی پخش شده است که باعث تحریک احساسات پاک مردم عزیز دزفول شد،احساساتی که نشان از تعصبی پاک دارد. خبری که در شبکه های موبایلی مدعی شدند که قرار است بعد از مدتها جنجال برروی محدوده ی دزفول و اندیمشک،در جلسه ایی در استانداری و با حضور مسئولان دو شهر این محدوده تعیین تکلیف شود. بعد از انتشار این خبر بود که برخی ها قضیه را احساسی نموده و شروع به داستان سرایی نمودند و از طرف مقابل، یک هیولا ساختند که قرار است تابلوی محدود دزفول را حتی تا میدان روبروی تیپ 2 عقب برانند!! ویا بیمارستان بزرگ دزفول را ببرند!! که اینها یقینادروغ و شانتاژی بیش نیست.
برخی دیگر فضارا بیشتر ملتهب و احساسی کردند که "همه کارها را تعطیل کنید و همه به این قضیه اعتراض کنید و یا دزفول درخطر است!!" و....
از آنطرف در این دعوای موبایلی برخی گروههای اندیمشکی نیز با اعلام اینکه سوم شعبان متعلق به اندیمشک است و غیره آتش آنطرف را زیاد می کنند.
در این بین آنچه از همه مهمتر است سخنان مسئولان ارشد شهرستان است؛از جمله فرماندار و یا رئیس شورای شهر و یا نماینده. که تاکنون خبری از این مسئولین نشده است و از مسئولان اندیمشک نیز خبری رسمی در این دعوای موبایلی پخش نشده است.
واقعا سئوال اینجاست ثمره و هدف توزیع کنندگان انتشار این خبر در بین آحاد مردم چیست؟ مگر مردم راهی جهت حضور در جلسه تصمیم گیری دارند؟ یعنی منتشرکنندگان بر توان مسئولان شهر جهت مقاومت در برابر خواسته های غیرقانونی شک دارند؟ یعنی نمی دانند مردم روی وجب به وجب شهرشان حساس هستند و نمی دانند تغییر محدوده اتفاقات ناگوار ممکن است به همراه داشته باشد؟! و یا پخش اینگونه خبرها سبب تفرقه می شوند؟!یقینا مسئولان شهر همان حساسیت را که مردم دارند و آنها نیز دارند و خواهندداشت و جای نگرانی نیست.
مراقب باشیم که با ارسال برخی پیامها به دیگران، سبب ایجاد تفرقه در بین مردم دو شهر و توهین نشویم و مراقب باشیم به گونه ای از طرف مقابل سخن نگوییم که خودمان را به دست خودمان تحقیر و کوچک کنیم!
این داستان محدوده،سخن امروز و دیروز نیست و تاکنون قانون و منطق محکم مسئولان شهر حرف اول و آخر زده است و با کلام قانون بر محدوده فعلی شهر ایستادگی شده و تابلوهای وروردی شهر عَلم شده است.
مردم شهرهای دزفول و اندیمشک سالهای سال در کنار همدیگر به دوستی و صفا زندگی کردند،دوران دفاع مقدس نمونه بارز وحدت دوستی بود اینقدر که بچه های اندیمشکی شهید احمدنونچی که از فرماندهان دزفولی است را می شناسند شاید برخی از ما او را نشناسیم. عشق بچه های رزمنده آنجا شهید حمیدصالح نژاد است. و در دزفول نیز دیدیم که وقتی شهید محمدقربانی در دفاع از حرم به شهادت رسید بچه های دزفول چگونه ارادت خود را به شهید قربانی و یا شهیدمجدی نشان دادند.... پس مراقب باشیم برخی شیطنتها وحدت را از بین نبرد .
حدود 4 سال چنین سخنانی نبود باز نیز همگی کمک کنیم تا تفرقه و کینه جای وحدت را نگیرد.
مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان دزفول کار خود را بلدند و چنانچه خبری باشد آنان مردم را خود در جریان می گذارند.

برچسب ها: انصارحزب الله دزفول دزفول اندیمشک