کد خبر : ۲۲۱۵۵۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۳۵

فرمانده انتظامی دزفول خبرداد:
دستگیری 3 سوداگر مرگ سابقه دار در کوی مدرس دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری 3 سوداگر مرگ در منطقه مدرس این شهرستان خبرداد.

 دستگیری 3 سوداگر مرگ سابقه دار در کوی مدرس دزفول

سرهنگ علی الهامي در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز دوشنبه،  پلیس مواد مخدر و یکی از کلانتری های دزفول در عملیاتی مشترک موفق به دستگیری 3 سوداگر مرگ در کوی مدرس این شهرستان شدند.

وی افزود: این 3 فرد درحال توزیع مواد مخدر در خیابان های کوی مدرس بودند که با سرعت عمل و هوشیاری نيروهاي پلیس به دام افتادند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول بابیان اینکه هر 3 فرد مذکور را مجرمان سابقه دار برشمرد و گفت: این مجرمان به همراه مقادیری موادمخدر هروئین و حشیش تحویل مقامات قضایی دزفول شدند و پرونده آنها گشوده شد.

سرهنگ الهامي تاکید کرد: تمامی شهروندان باید در صورت مشاهده هرگونه موارد ناامنی و خلاف قانون مراتب را به نیروی انتظامی شهرستان گزارش دهند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدي فساد از جمله موادمخدر و سرقت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.

سرهنگ الهامي در پایان تاکید کرد: نیروهای پلیس شهرستان با تمام توان کمر همت را برای برخورد با ناامنی و برقراری آرامش و امنیت پايدار مردم ولایت مدار دزفول  بسته اند که در این زمينه نیازمند افزایش همکاری شهروندان برای معرفی موارد ناامنی هستیم تا بتوانیم رضایت آنهارا کسب کنیم.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامي فرمانده نیروی انتظامی دزفول دستگیری سوداگر مرگ