کد خبر : ۲۲۲۲۱۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ساعت ۲۳:۰۳


خیرین دزفول برای کمک به درمان افراد معتاد وارد عمل شدند

خیرین و نیکوکاران دزفول به منظور کمک به ترک اعتیاد افراد معتاد به مواد مخدر ، با اهدای کمک های نقدی خود به یاری آنان شتافتند.

 خیرین دزفول برای کمک به درمان افراد معتاد وارد عمل شدند

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از پایگاه خبری خیرین در نخستین گام از این اقدام خیرخواهانه نمازگزاران یکی از مساجد دزفول با اهدای کمک های مالی به 20 فرد معتاد برای ترک اعتیاد به مواد مخدر کمک کردند.
یکی از نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری (ع) دزفول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:نمازگزاران و افراد خیر با اطلاع از اینکه تعدادی از افراد گرفتار در دام مواد مخدر قصد ترک اعتیاد داشته اما توان تامین هزینه مالی آنرا ندارند به یاری آنها شتافتند.
حسین نصیری پور افزود:با همکاری مرکز درمان اقامتی میان مدت اعتیاد روز نو و با کمک خیرین این مسجد هزینه درمان این افراد تامین شده ضمن اینکه این افراد بعلت نداشتن بضاعت مالی از سوء تغذیه نیز رنج می بردند که توانستیم با کمک های دریافتی خیرین مقادیری مواد غذایی و پوشاک نیز برای آنها تهیه کنیم.
مسئول مرکز درمان اقامتی میان مدت اعتیاد روز نو نیز به خبرنگار ایرنا گفت:با هماهنگی که بین خیرین مسجد امام حسن عسگری (ع) و انجمن امیدسازان پویا دزفول و مرکز درمان اقامتی میان مدت اعتیاد روز نو صورت گرفت کمک هزینه درمان 20 فرد بیمار وابسته به مواد مخدر و روان گردان علاقه مند به درمان که از نظر مالی توانایی پرداخت هزینه درمان را نداشتند تامین شده و این امر موجب بهبودی این افراد شد.
آرمین جولایی منش کمک مالی اهدایی از سوی افراد خیر را 140 میلیون ریال عنوان کرد و گفت:مقدار قابل توجهی پوشاک و مواد غذایی و بهداشتی نیز برای کمک به این افراد در اختیار آنها قرار گرفت.

برچسب ها: اعتیاد خیرین