کد خبر : ۲۲۰۳۴۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ ساعت ۰۹:۲۲

سرپرست جدید فرمانداری دزفول عنوان کرد
من متعلق به تمام جریانات سیاسی و اقشار مختلف دزفول هستم

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: امروزه مردم تحمل شنیدن وعده، شعار و حرف را ندارند و ما باید به جای توجه به دعواها و حاشیه های سیاسی به متن کار بپردازیم.

 من متعلق به تمام جریانات سیاسی و اقشار مختلف دزفول هستم

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، رضا نجاتی ظهر امروز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دزفول که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه مردم تحمل شنیدن وعده، شعار و حرف را ندارند بلکه باید وارد عمل شویم و شعار سال رهبری مبنی بر اقدام و عمل را نقشه راه خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید به متن کار بپردازیم و حاشیه پردازی ها  را کنار بگذاریم، افزود: باید به مسائلی بپردازیم که نیاز کنونی جامعه، مردم و روستاهای ما است.

فرماندار جدید شهرستان دزفول فلسفه نظام اسلامی را توزیع عادلانه خدمات و امکانات برشمرد و گفت: بنابراین خیلی بد است که برخی از مناطق دزفول از ساده ترین امکانات نیز محروم هستند که امیدوار هستیم این شایستگی را داشته باشیم که بتوانیم با همکاری تمام دستگاه های شهرستان این مشکلات را مرتفع کنیم.

نجاتی عنوان کرد: باید بتوانیم با دوری از حاشیه ها یکدیگر را تحمل کنیم و به نیازهای شهرستان بپردازیم. زیرساخت های دزفول آماده است و ما باید آنها را توسعه دهیم و به مناطق محروم و حاشیه ای شهرستان توجه بیشتری داشته باشیم.

دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم

وی بااشاره به اینکه دزفول قطب گردشگری و کشاورزی است، گفت: زمینه برای سرمایه گذاری در دزفول آماده است و ما بايد سعی کنیم که تمام خدمات شهری و روستایی را در کنار هم داشته باشیم.

فرماندار ویژه و جدید شهرستان دزفول با تاکید بر اینکه امروزه باید دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم، افزود : اکنون زمان کار است. دولت برمبنای اعتدال است و تمام گروه ها را دعوت کرده تا در کنار هم به کار و تلاش بپردازند بنابراین باید حاشیه های سیاسی را کنار گذاشت تا به سرعت بتوانیم به هدف برسیم.

نجاتی با اشاره به اینکه دزفول یک شهرستان بزرگ و شاخص است، گفت: نگاه به دزفول باید یک نگاه عمرانی و خدماتی باشد و همه مسئولان شهرستان باید برای رسیدن به اهداف با یکدیگر تعامل داشته باشند.

خدمت گزار تمام جریانات و مردم هستم

وی بابیان اینکه اعتبارات لازم است اما کافی نیست، عنوان کرد: چیزی که باید به آن تکیه کنیم چرخه وحدت و تکامل است. بنده به عنوان نماینده دولت در دزفول اعلام می کنم که فرماندار و خدمت گزار یک گروه، جریان و قشر خاصی نیستم بلکه متعلق به تمام اقشار مردم و جریانات این شهرستان هستم.

فرماندار جدید شهرستان دزفول بابیان اینکه دشمن امروز به دنبال انشقاق است، افزود : جریانات سیاسی و تفاوت سلیقه باید باشد اما نباید منجر به دعوا، تحریف صحبت ها و دشمنی شوند بنابراین باید برداشت های یک سویه را کنار بگذاریم و به سرعت خدمتگزاری کنیم.

شناسایی نقاط ضعف و قوت دزفول

نجاتی با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف و قوت دزفول را شناسایی کنیم و به حاشیه شهرها رسیدگی بیشتری داشته باشیم، یاد آور شد: امیدوار هستم بتوانم یک خدمت گزار شایسته و بدون شعار برای مردم فهيم و شهید پرور شهرستان دزفول باشم تا درپایان کار با کارنامه ای که از خود به جای می گذارم بتوانم نزد مردم دزفول روسفید باشم. مردم به دنبال خدمت خالصانه هستند پس ما باید از این پست ها که امانت  هستند به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش دز ان ان، در این مراسم  رضا نجاتی به عنوان سرپرست جديد فرمانداری دزفول منصوب و از زحمات حبیب الله آصفی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

رضا نجاتي سمت هایی همچون معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز، معاونت فرمانداری امیدیه، سرپرست بخشداری باوي، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری  استانداری خوزستان، و فرمانداری شهرستان شوش را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

برچسب ها: رضا نجاتی فرماندار جدید شهرستان دزفول دزفول