کد خبر : ۲۲۱۷۶۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ ساعت ۰۶:۰۸

فرمانده انتظامی دزفول:
سوداگر مرگ در مخفیگاه خود در دزفول به دام پلیس افتاد

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ در مخفیگاهش در این شهرستان خبرداد.

 سوداگر مرگ در مخفیگاه خود در دزفول به دام پلیس افتاد

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دزفول یک سوداگر مرگ را در سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف و ضبط مقداری پول نقد حاصل از فروش مواد مخدر در مخفیگاه این قاچاقچی، افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه اين متهم همچنین مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین ، تریاک ، شیشه به همراه تعدادی وافور ، وسایل توزیع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از همکاری خوب و سازنده مردم شهرستان با پلیس تقدیر کرد.

سرهنگ الهامي گفت: برخورد با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاقچیان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان در خواست می شود در این راستا نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدي فساد خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی دزفول سوداگر مرگ