کد خبر : ۲۲۱۱۷۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ساعت ۱۹:۵۳

با همکاری ادارات فرهنگی و سپاه دزفول
مراسم روز جهانی مسجد در دزفول برگزار می‌شود

افراد و عواملی که ساماندهی و بهسازی فعالیتها و فضای مسجد را به عهده دارند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 مراسم روز جهانی مسجد در دزفول برگزار می‌شود

به گزارش شبکه خبری دز  (دز ان ان) به نقل از راه دانا: عبدالامیر محتشمی راد از برگزاری مراسم روز بزرگداشت مسجد در دزفول خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ضمن گرامیداشت ۳۱مرداد روز جهانی مسجد که یادآور حماسه ها و رشادت های مسلمانان فلسطینی و از طرفی دشمنی های غرب، استکبار و خاصه صهیونیست‌هاست و در این روز رژیم اشغالگر قدس با حمله به مسجدالاقصی ضمن به آتش کشیدن قبله اول مسلمین به کشتار مردم مظلوم فلسطین دست زد از همه خدمتگزاران فرهنگی مساجد تشکر نمود.
سرهنگ پاسدار محتشمی راد افزود: به همین منظور در سازمان بسیج تصمیم گرفته ایم از افراد، ارکان و عوامل مختلف فعال مساجد از جمله امام جماعت، هیئت امنا، پایگاههای مقاومت بسیج، کانونهای فرهنگی هنری و خادمینی که زحمت ساماندهی و بهسازی فضای مسجد را به عهده دارند قدردانی شود.
وی بیان داشت: در همین راستا با همکاری اداره های اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج مراسم بزرگداشتی در تاریخ شنبه ۳۰مرداد ساعت ۵:۳۰عصر با حضور ائمه جماعات، هیئات امنا، فرماندگان پایگاهها و خادمین مساجد و سخنرانی امام جمعه دزفول در مسجد حجت بن الحسن(عج) برقرار میشود.
محتشمی راد از همه همشهریانی که به نحوی در عمران، آبادسازی و ترویج فرهنگ اسلامی-قرآنی در سطح مساجد تلاش می کنند دعوت کرد در این برنامه حاضر شوند.

برچسب ها: عبدالامیر محتشمی راد روز مسجد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز جهانی مسجد سپاه دزفول