کد خبر : ۲۲۰۹۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ساعت ۱۱:۳۹

از سوی نیروی انتظامی؛
طرح امنیت در تفرجگاه های ساحلی دزفول اجرا شد

فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح امنیت تفرجگاه های ساحلی دزفول و برخورد با مخلان نظم و امنیت در این مکان ها خبر داد.

 طرح امنیت در تفرجگاه های ساحلی دزفول اجرا شد

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: شهروندان دزفولی همواره از وجود برخی افراد مزاحم در تفرجگاه ها به ویژه تفرجگاه ساحلی علی کله اعتراض کرده اند.
وی افزود: بنابراین ما نیز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، نیروهای خود را در جهت برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که اقدام به استعمال دخانیات و به ویژه قلیان می کنند به تفرجگاه علی کله فرستادیم و افرادی که باعث ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم شده و یا مشغول استعمال قلیان بودند را شناسایی و دستگیر کردیم.
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه حدود ۲۰ دستگاه موتور سیکلت نیز ازاین افراد توقیف شد، گفت: این طرح قطعا در شب های آینده نیز در تفرجگاه های دزفول ادامه خواهد داشت و با مقامات قضایی نیز هماهنگی به عمل آمده که با افرادی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند و یا به استعمال قلیان در تفرجگاه ها روی می آورند به شدت برخورد شود.
سرهنگ الهامی در پایان تاکید کرد: شهروندان یقین داشته باشند که ما با تمام توان برای امنیت و آرامش آنها تلاش خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش امنیت آنها را به ویژه در مکان های تفریحی مختل کنند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول علی الهامی نیروی انتظامی دزفول علی کله