کد خبر : ۲۲۱۲۳۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ ساعت ۱۸:۴۳

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت
بهره برداری از آسفالت روستاهای بخش سردشت و شهيون دزفول

به مناسبت هفته دولت طرح زیرسازی معابر و آسفالت روستاهای آبيد و رزگه در دو بخش محروم سردشت و شهيون دزفول به بهره برداری رسید.

 بهره برداری از آسفالت روستاهای بخش سردشت و شهيون دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول، ظهر امروز شنبه در آیین بهره برداری از آسفالت روستای آبيد در بخش محروم سردشت دزفول که به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان شهری در محل این روستا برگزار شد، اظهار کرد: درراستای اجرای طرح هادی 18 هزار متر مربع از خيابان های روستای آبيد از توابع بخش سردشت دزفول بهسازي و آسفالت شد.

ناصر ایزدی فر اعتبار آسفالت این روستا را از محل اعتبارات نفت و ملی برشمرد و از پیگیری های پاپی زاده نماینده دزفول در مجلس درجهت تامین این اعتبارات قدردانی کرد.

وی همچنین با بیان اینکه 800 متر جوی نیز در روستای آبيد احداث شده، گفت: درحال حاضر 10 هزار متر مربع از معابر و خیابان های این روستا همچنان نیازمند بهسازي و آسفالت است که در صورت تامین اعتبار این مهم عملی خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دزفول همچنین در آیین بهره برداری از طرح بهسازي و آسفالت روستای رزگه در بخش شهيون دزفول نیز در جمع مسئولان  اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از محل اعتبارات استاني و قیر رایگان،  8 هزار متر مربع از خیابان های روستای رزگه آسفالت و زیرسازی شد.

ایزدی فر ادامه داد: درحال حاضر روستای رزگه بصورت کامل آسفالت و جدول کشی شده و به دهيار و اهالی این روستا تحویل داده شده که امیدوار هستیم در حفظ آن کوشا باشند.

وی عنوان کرد: با پیگیری های نماینده دزفول در مجلس، هزار تن قیر رایگان بصورت سهمیه ای به دزفول داده شد که آسفالت خیابان های این روستاها از محل همین قيررايگان بوده است.

ایزدی در پایان از دهیاری، شورای روستای آبيد و بخشدار سردشت درراستای مساعدت های صورت گرفته تقدیر کرد.

برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول ناصر ایزدی فر بخش سردشت بخش شهيون آسفالت