کد خبر : ۲۲۱۳۶۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۲

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری زورگیر مسلح در یکی از پارک های دزفول

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری یک زورگیر مسلح در پارک رسالت دزفول خبرداد.

 دستگیری زورگیر مسلح در یکی از پارک های دزفول

سرهنگ علی الهامي در گفتگو با خبرنگار دز ان ان، اظهار کرد: شب گذشته یک فرد زورگیر با حضور در پارک رسالت دزفول به قصد سرقت اموال از جمله پول و گوشی تلفن همراه به یک شهروند 22 ساله حاضر در پارک تعرض می کند.

وی افزود: این زورگیر که با مقاومت فرد مورد تعرض قرار گرفته، مواجه می شود اقدام به زدن ضربات چاقو به چند ناحیه از بدن این شهروند از جمله گردن، سینه، بازو و کتف وی می کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول ادامه داد: نیروهای انتظامی دزفول که در اطراف این پارک مشغول گشت زنی بودند با اطلاع ازاین حادثه به جست و جو برای زورگیر مسلح پرداختند و با توجه به دریافت مشخصات فرد زورگیر از مردم حاضر در پارک، در کمتر از نیم ساعت وی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ الهامي سن فرد زورگیر را حدود 31 سال برشمرد و گفت: وی برای اعترافات به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شده است.

وی بابیان اینکه مجروح این حادثه هم اکنون تحت مداوا است حال عمومی وی را مطلوب اعلام کرد.

تعقیب و گریز با پژو 405
سرهنگ الهامي همچنین عنوان کرد: شب گذشته همچنین نیروهای کلانتری 12 دزفول حین گشت زنی در اطراف بوستان دولت به یک خودروی پژو 405 مشکوک شده و به سرنشین آن دستور توقف دادند اما وی اقدام به فرار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول که خود شخصا در این ماموریت حضور داشت، اضافه کرد: تعقیب و گریز نیروی انتظامی با این خودروی سواری از پارک دولت تا میدان حضرت رقیه ادامه داشت تا سرانجام راننده این خودرو با شلیک 2 گلوله از سوی نیروی انتظامی ناچار به توقف شد.

سرهنگ الهامي یادآور شد: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که راننده این خودرو علاوه براینکه فاقد گواهینامه بود سابقه تخلفات رانندگی بسیار زیاد از جمله حرکات مارپيچي و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم را در کارنامه تخلفات خود داشته است.

وی درادامه بابیان اینکه پلیس همواره بیدار است و با تمام توان رفتارها و اقدامات خلاف قانون را زیر نظر دارد،تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان دزفول با کسانی که قصد تعرض به جان، مال، ناموس، آرامش و امنیت مردم را داشته باشند همانند گذشته با جدیت هرچه تمامتر برخورد قانونی می کند و اجازه نمی دهد آرامشی که مرهون خون ریخته شده شهدا است توسط عده ای قانون گریز، پایمال شود.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامي فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول زورگیر مسلح