کد خبر : ۲۲۱۱۰۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ ساعت ۱۱:۲۳


تولد هشتادمین نوزاد مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان

هشتادمین نوزاد حاصل از روش های کمک باروری همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان به دنیا آمد.

 تولد هشتادمین نوزاد مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل باشگاه خبرنگاران ، مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان اظهار کرد: نوزاد متولد شده پسر است و در سلامت کامل به سر می برد.

امیرارسلان سراجیان افزود: تابستان سال گذشته نخستین نوزادان حاصل از روش های درمانی در این مرکز متولد شدند که دوقلوی دختر بودند و آن ها نیز امسال 1 سالگی خود را جشن گرفته اند.
وی بیان داشت: از سال گذشته تاکنون نیز زوج های بسیاری با استفاده از روش های متعدد مورد استفاده در این مرکز، بارور شدند و اکنون نیز شاهد تولد هشتادمین نوزاد هستیم.

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: با توجه به افزایش میزان ناباروری در زوج های جوان، ضرورت وجود مرکزی برای درمان ناباروری در خوزستان کاملا احساس می شد و بر اساس همین نیاز، جهاد دانشگاهی خوزستان از سال ها پیش برای احداث این مرکز اقدام کرد و اکنون شاهد هستیم که بسیاری از زوج های خوزستانی و همچنین زوج هایی از استان ها و حتی کشورهای همجوار به این مرکز مراجعه می کنند و دیگر نیازی به مراجعه به استان های مرکزی کشور وجود ندارد.

سراجیان اذعان داشت: در حال حاضر بیشتر روش های مورد استفاده برای درمان ناباروری، در این مرکز نیز استفاده می شوند و هزینه های درمان نیز کمتر از استان های دیگر است.

وی با اشاره به افتتاح بخش رادیولوژی و سونوگرافی در این مرکز اضافه کرد: به تازگی نیز بخش رادیولوژی و سونوگرافی نیز در این مرکز افتتاح شده است و امکان انجام انواع سونوگرافی ها فراهم است.

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان با تاکید بر انجام مشاوره در این مرکز، اظهار کرد: برخی زوج های جوان پیش از ورود به مراحل درمان، نیازمند مشاوره هستند و این افراد می توانند با مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان واقع در منطقه پردیس اهواز، از خدمات مشاوره ای این مرکز نیز استفاده کنند.

مرکز درمان ناباروری در تیرماه سال 1394 به طور رسمی در اهواز بهره برداری شد و در سال گذشته 5 نفر باروری قطعی در این مرکز انجام شد.

بالغ بر 3 میلیون نابارور در کشور وجود دارد و میانگین ناباروری در خوزستان نسبت به کشور بالاتر است.

برچسب ها: ناباروری نوزاد تولد نوزاد