کد خبر : ۲۲۱۸۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰:۰۳

فرماندار دزفول:
بخش های سردشت و مرکزی دزفول فاقد واحدهای قضایی هستند/ آغاز به کار مجمع خیرین امنیت در دزفول

فرماندار دزفول بر لزوم استقرار واحدهای قضایی در بخش های سردشت، شهيون و مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

 بخش های سردشت و مرکزی دزفول فاقد  واحدهای قضایی هستند/ آغاز به کار مجمع خیرین امنیت در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دزفول ( دز ان ان) ، حبیب الله آصفی ظهر امروز شنبه در آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد:  آرامش و امنیت دزفول مدیون همراهی و همدلی اعضای شورای تامین در برقراری نظم و امنیت است.

وی با بیان اینکه دزفول یک شهر ثروتمند و برخوردار از ظرفیت های عظیم در حوزه های مختلف است، افزود: همین امر باعث ورود متخلفین و به ویژه سارقین دراین شهر است.

فرماندار دزفول عنوان کرد: این شهرستان با بسیاری از شهرستان ها و استان های ضعیف و فقیر مجاورت دارد که همین امر موجب مهاجرت تعداد زیادی از مردم آن مناطق به نقاط حاشیه ای دزفول برای اشتغال به ویژه در مزارع و بهره‌مندی از ثروت این شهرستان شده که متاسفانه حجم عظیمی از پرونده های موجود در دستگاه قضای این شهرستان مربوط به اقدمات خلافکارانه این افراد است.

آصفی یادآور شد: هرچند تلاش و همت مسئولان امنیتی دزفول موجب شده تا با وجود این معضلات اما درصد آرامش و امنیت شهرستان بسیار بالاتر از حد انتظار باشد.

وی بااشاره به وجود انجمن خیرین سلامت، مدرسه ساز و محیط زیست در دزفول، بیان کرد: اخیرا انجمن خیرین امنیت نیز در دزفول تاسیس شده که این امر نشان دهنده ظرفیت عظیم اجتماعی دراین شهرستان است.

آصفی دزفول را قطب تمدنی خوزستان برشمرد و گفت: دراین شهرستان نهادهای مدنی به عالی ترین شکل ممکن وجود دارند که همه این موارد موجب شده تا شاهد دزفولی آباد باشیم.

وی با اشاره به ورود بیش از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه به دزفول، تاکید کرد: حضور و استقبال گسترده سرمایه گذاران در دزفول ازسویی نشان دهنده امنیت این شهر است و ازسویی وظیفه نهادها و مسئولان متولی در زمینه امنیت را برای تداوم و گسترش این مهم سنگین تر می کند.

فرماندار ویژه دزفول درادامه گفت: در بخش سردشت و شهيون دزفول با وجود برخورداری از جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر هیچگونه واحد قضایی وجود ندارد ضمن اینکه بخش مرکزی دزفول نیز با 120 هزار نفر جمعیت فاقد واحد قضایی است، هرچند در این بخش ها شورای حل اختلاف وجود دارد اما واجب است که واحد قضایی نیز وجود داشته باشد تا مردم این مناطق نیز از رفاه بهتری برخوردار شوند.

آصفی در پایان با تقدیر از زحمات حجت الاسلام ابوهلال و تبریک به محمديارممبيني به عنوان رئیس جدید دادگستری دزفول خواستار تداوم و افرايش همدلی میان مسئولان برای رفع مشکلات شهرستان شد.

به گزارش دز ان ان، درپایان و با حضور اکثر مسئولان حاضر در این مراسم برروی جایگاه،  حکم محمديارممبيني به عنوان رئیس جدید دادگستری دزفول از زبان رئیس قوه قضائیه، قرائت شد و از زحمات حجت الاسلام صادق ابوهلال توسط بسیاری از مسئولان شهرستان دزفول از جمله شهردار، شورای شهر، امام جمعه، فرماندار، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی با اهدای لوح ها و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

محمدیارممبيني پیش ازاین بعنوان رئیس دادگستری شهرستان ماهشهر مشغول به فعالیت بوده است .

حجت الاسلام ابوهلال نیز بعنوان قاضی دادگاه تجدید نظر استان خوزستان معرفی شد.

برچسب ها: آصفی فرماندار دزفول