کد خبر : ۲۲۰۶۱۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ساعت ۲۱:۳۵

رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر دزفول خبر داد
ارتقاء پنج برابری سیستم فرستنده رادیو دزفول

رادیو محلی دزفول که از اول انقلاب تاکنون تنها با 200 وات مشغول بکار بوده اکنون با1000وات یعنی به میزان پنج برابر افزایش، به کارخود ادامه می‎دهد.

 ارتقاء پنج برابری سیستم فرستنده رادیو دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) حسین گلستانباغ رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر دزفول گفت: همانگونه که میدانید از ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی رادیو محلی دزفول به همت برخی مسؤولان و در رأس آنها حضرت آیت الله قاضی (ره) راه اندازی ومشغول بکار نمود که باعث خوشحالی مردم شهیدپرور دزفول وشهرهای اطراف گردید.
وی ادامه داد: این رادیو با تلاش فراوان پرسنل زحمت کش خود توانست در این سالهای متوالی برنامه های متعدد و متنوعی را برای شنوندگان خود داشته باشد. در زمان جنگ تحمیلی و در لحظات حساس و سرنوشت ساز هم مردم شریف دزفول و منطقه را یاری نمود و در این ن4راستا بسیاری از اهالی دزفول و شهرها و روستاهای اطراف بخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران به آن عادت کرده و رادیو دزفول را جزیی از لوازم ضروری خود بحساب می آورند.
گلستانباغ تصریح کرد: اما این رادیو محلی که یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مقاومت دلاورانه مردم دزفول است تاکنون تنها با قدرت 200 وات درحال کار بوده و باتوجه به وسعت شهرستان دزفول ومنطقه، بسیاری ازمردم روستاها و مناطق دورتر از دریافت امواج و شنیدن برنامه‌های آن محروم بوده‎اند. در واقع پوشش سیگنال رسانی رادیو دزفول تناسب لازم را با این رشد جمعیت و وسعت منطقه نداشته است.
مدیر کمسیون فرهنگی شورای شهر دزفول ادامه داد: با وجود این شرایط، پیشنهاد ارتقاء سیستم فرستنده رادیو دزفول از 200 وات به 1000وات
درجلسه رسمی شورای شهر مطرح شد که با استقبال تمام اعضای شورا قرارگرفت. بنده از سوی شورا مأموریت یافتم تاموضوع را  پیگیری و به نتیجه برسانم.
وی اظهار داشت: حدود یکماه پیش بادعوت از رییس رادیو دزفول در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا، این موضوع مطرح و در نهایت تفاهمنامه‌ای بین رییس شورا، مدیرکل صداوسیمای خوزستان و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تنظیم و به امضاء رسید. براساس این تفاهمنامه مقرر شد قسمت عمده ای از هزینه خریداری دستگاه جدید توسط شورا تأمین و صدا و سیمای استان نیز پس از خریداری نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام نماید.
گلستانباغ عنوان کرد: به فضل خدا و بامساعدت مالی دکتر مخبر و پس از پیگیری‎های فراوان و مداوم، این فرستنده 1000واتی خریداری و از دوشنبه
دهم خرداد جایگزین فرستنده 200واتی شد و بصورت آزمایشی درمدار قرار گرفت و در روزهای آینده بطور رسمی افتتاح و موردبهره برداری قرارخواهد گرفت.

برچسب ها: حسین گلستانباغ رادیو دزفول رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر دزفول