کد خبر : ۲۲۱۷۳۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ ساعت ۰۵:۳۲

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری 25 نفر از مخلان نظم و امنیت در دزفول / توقیف 130 موتور سيکلت/ تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری 25 نفر از مخلان نظم و امنیت توقیف 130 موتور سیکلت درراستای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبرداد.

 دستگیری 25 نفر از مخلان نظم و امنیت در دزفول / توقیف 130 موتور سيکلت/ تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح عملیاتی و ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان دزفول  با همکاری ماموران پلیس پیشگیری مبارزه بامواد مخدر ،آگاهی ، پلیس امنیت عمومی و یگان امداد به کشفیات بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود:با اجرای این طرح از مخفی گاه متعلق به تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر مقادیری انواع مواد مخدراز نوع هروئین و شیشه کشف و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دزفول از توقیف 130دستگاه موتور سیکلت وخودروی متخلف در سطح این شهرستان خبرداد و گفت: بابررسي های بعمل آمده مشخص شد که تعدادی از این موتور سیکلت ها سرقتی بوده اند که قطعا با انجام مراتب قانونی به صاحبانشان بازگردانده می شوند.

الهامي به دستگیری 25 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مناطق مختلف دزفول در راستای طرح مذکور اشاره کرد و گفت: این افراد که به شکل های مختلف سعی در خدشه دار کردن امنیت عمومی شهرستان داشتند، طی روزهای گذشته با تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ الهامی باتاکید بر تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان دزفول از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدي فساد خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول مخلان نظم و امنیت شهرستان دزفول