کد خبر : ۲۲۱۸۳۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰

مدیر انجمن خیریه دستهای مهربانی خبرداد
آغاز کمپين جمع آوری لباس های گرم برای نیازمندان در دزفول

مدیر انجمن خیریه دستهای مهربانی دزفول ازآغاز کمپين جمع آوری لباس های گرم به نفع نیازمندان در این شهرستان خبرداد.

رامین درافشان در گفت و گو با خبرنگار دز ان ان ، اظهار کرد: کمپين جمع آوری لباس های گرم برای نیازمندان در دزفول از امروز بیستم آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی  هدف از اين اجرای این طرح نیکوکارانه را زنده نگه داشتن انسان دوستی، محبت و یاری رساندن به افراد نیازمند دانست و افزود: بسیاری از افراد تعدادی لباس دارند که به دلایل مختلف از آنها استفاده نمی کنند و یا با توجه به آغاز فصل سرما به دنبال چنین برنامه ای برای کمک به همنوعان خود هستند.

مدیر انجمن خیریه دست های مهربانی دزفول تصریح کرد: بنابراین این کمپين مي تواند بهانه خوبی برای این نیکوکاران و زمینه ای برای توجه اساسی به انسان های نیازمند اطرافمان و افزایش اقدامات انسان دوستانه و محبت آمیز در جامعه باشد.

درافشان با تاکید بر اینکه کمپين مذکور با مشارکت همگانی تمامی مردم صورت خواهد گرفت، گفت: تمامی افراد می توانند لباس های گرم را روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعات 9 الی 13 و 16 الی 19  به دفتر انجمن واقع در خيابان انقلاب، مقابل اداره آموزش پرورش،جنب کتابفروشی عالمشاه پلاک 79 تحویل بدهند و یا برای کسب اطلاعات با شماره09303331437 تماس بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه  لباس های تحویل داده شده کهنه و یا دارای مشکل نباشند، یادآور شد : این کمپين تا پايان فصل سرما در دزفول ادامه خواهد داشت.

درافشان در ادامه توضیح داد: انجمن خيريه دست های مهربانی انجمنی مردم نهاد بوده که از دی ماه سال 94  با برگزاري بزرگترين جشنواره خيريه غذایی در دزفول فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر انجمن خیریه دست های مهربانی هدف اصلی اين انجمن را کمک به نيازمندان عنوان کرد و گفت: اين هدف همواره از طريق مختلف بویژه برگزاری جشنواره‌ های متعدد خيريه،
بازديد از مراکز درمانی و نگهداری همانند مرکز نگهداری معلولين ذهنی آزادگان، سرای آرامش، دارالشفا و بخش درمانی اطفال بیمارستان گنجويان و يااجراي کمپين هایی نظیر کمپين مذکور اجرا می شود. 

درافشان شعار اين انجمن را نيز
#لبخند_هديه_کنیم، عنوان کرد وگفت: اعضای انجمن از قشرها و سنین مختلف بوده که هرکدام از این افراد به تناسب زمان و یا شغل و هنری که دارند درانجام برنامه های انجمن سهیم هستند.

وی در پایان بابیان اینکه تمامی علاقه مندان می توانند به این انجمن بپیوندند، یادآور شد : درصورت آماده شدن مجوز از سوی فرمانداری روز پنج دفتر این انجمن در آدرس مذکور بصورت رسمی و دائمی افتتاح خواهد شد.

برچسب ها: انجمن خیریه دستهای مهربانی رامین درافشان