کد خبر : ۲۲۰۳۹۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ساعت ۰۸:۴۲

لیگ دسته یک فوتسال بانوان:
گام بلند شهرداری دزفول برای صعود به لیگ برتر

در هفته چهارم از دور نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، تیم شهرداری دزفول در ورزشگاه شهید مجدیان شهرداری رشت را مقتدرانه شکست داد.

 گام بلند شهرداری دزفول برای صعود به لیگ برتر

"عزیزه کریمی‌پور" سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) در خصوص بازی امروز این تیم گفت: بازی امروز تیم شهرداری دزفول که در سالن ورزشگاه شهید مجدیان و با تیم شهرداری رشت برگزار شد؛ با نتیجه مقتدرانه 6 بر 2 به سود تیم دزفول پایان رسید.
وی ادامه داد: به طور کلی 20 تیم در لیگ دسته یک فوتسال بانوان از ابتدای فصل به رقابت پرداختند که هشت تیم از آن‌ها به مرحله نهایی راه یافت. در حال حاضر این هشت تیم به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‎پردازند که بازی امروز از هفته چهارم از رقابت‌های این دوره برگزار شد.
کریمی تصریح کرد: شهرداری دزفول در بازی های بعدی خود باید با تیم‌ های شهروند ساری، فولاد مبارکه اصفهان و شاهد فسای شیراز بازی کند که این بازی ها به ترتیب در ساری، اصفهان و دزفول برگزار می‌شوند. شهرداری دزفول در صورت پیروزی در این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول در خصوص میزان آمادگی تیم برای بازی‎های آینده هم گفت: تیم ما آمادگی و شایستگی لازم برای شکست حریفان خود را دارد و امیدواریم با شکست حریفان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.
وی در خصوص مهم‌ترین مشکل و مانع این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: عمده ترین مشکل بازیکنان عدم حمایت‌ و نبود امکانات کافی‌ست. متاسفانه آنطور که شایسته است به ورزش بانوان توجه نمی‎شود و ما برای بسیاری از اردوها و سفرها با مشکل مواجه می‎شویم. علاوه براین آنچیزی که همیشه گفته شده و تکرار مکررات است این است که حمایت‌های اسپانسر جوابگوی کمبود امکانات نیست. اگر تیم قهرمان شود و به لیگ برتر صعود کند نیاز به حمایت‎های بیش‎تری از طرف مسئولان دارد.

 

برچسب ها: عزیزه کریمی‌پور فوتسال بانوان شهرداری دزفول