کد خبر : ۲۲۱۵۹۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ ساعت ۱۰:۴۶

رقابت برسر خدمت؟ يا اختلاف بر سر نام؟
آیا تیم رعد دزفول است یا رعد شهرداری؟!

یک روز مصوب می‌شود شهرداری، تیم ورزشی داشته باشد...روز دیگر مصوب می‌شود شهرداری اصلا باشگاه هم نباید داشته باشد چه برسد به تیم! روز دیگر گفته می‌شود شهرداری را به تیمداری تشویق کرده‌ایم!!!

 آیا تیم رعد دزفول است یا رعد شهرداری؟!

به گزارش دز خبر(دز ان ان)، مدتهاست قضایای تیم بسکتبال و باشگاه شهرداری دزفول دهان به دهان می چرخد و هیچکس بدرستی از از واقعیت‌ها سخن نمی گوی و در مواردی صحبت‌های نصفه و نیمه‌ای از سوی برخی ارائه می شود که این کل ماجرا نیست...
روز گذشته "فرهاد جاموسی" عضو هیات مدیره تیم بسکتبال پدافند رعد دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از سایتهای محلی گفته: پس از صعود تیم‌های بسکتبال و فوتسال شهرداری دزفول به لیگ برتر، جلسات بسیاری برای حفظ این تیم‌ها در شهرداری برگزار شد ولی با پافشاری و تصویب شورای شهر -که مشخصا معلوم است چه کسانی هستند- این تیم‌ها از ادامه راه بازداشته شدند!



*جاموسی ضمن تشکر از شهردار دزفول به دلیل تیمداری در سال گذشته گفت: تیم‌های بسکتبال آقایان و فوتسال بانوان شهرداری در سال گذشته با حمایت شهردار دزفول و با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی سالم جوانان نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند که در تاریخ دزفول بی سابقه بود.
"عظیم سرافراز نیز گفته بود: در سال گذشته هم فوتسال بانوان و هم بسکتبال آقایان لیگ برتری شدند که به دلیل برخی مسائل، از راهیابی به لیگ برتر بازماند. با حمایت از این تیمها بار دیگر فرصت لیگ برتر شدن دزفول وجود دارد.
در همین اثنا و پیرو درج خبر پیروزی تیم پدافند رعد دزفول در مسابقات دسته اول و انتشار این برد در سایت دزآوان یکی از اعضای شورای شهر با انتشار پیامی در فضای مجازی از سایت دزآوان به دلیل نام بردن از تیم پدافند رعد دزفول انتقاد کرده و اظهار کرده بود که دزآوان مغرضانه نام شهرداری را از ابتدای نام این تیم حذف کرده است.
در ادامه این بیانیه‌ی عضو شورای شهر آمده است: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان مصوب شورای شهر برای کمک مالی به تیم بسکتبال دزفول صورت گرفته است.
ولی عظیم سرافراز رئیس شورای شهر دزفول در اینباره نقل کرد: مبلغ مصوب برای کمک به تیم بسکتبال دزفول صد میلیون تومان است؛ این تیم به نام پدافند رعد دزفول تغییر نام داده و بخاطر مصوب کمک صد میلیون تومانی شورای شهر و شهرداری، نام شهرداری بر روی پیراهن این تیم درج شده است.

سرافراز با بیان اینکه کمک صد میلیون تومانی شهرداری و شورای شهر به بسکتبال پدافند رعد دزفول غیر نقدی است گفته است: یک مبلغ صدمیلیون تومانی برای کمک به تیم بسکتبال با رای نزدیک به مخالفان تصویب شد که این کمک به صورت غیر نقدی و جهت تامین غذا، محل تمرین، البسه و تامین موارد حمل و نقل است و کمک نقدی صورت نخواهد گرفت.

*حال سخنگوی شورای شهر روایت دیگری دارد. وی نیز در پیامی که برای دز ان ان ارسال کرده چنین آورده است:
اولاً شورای شهر دزفول نه تنها شهرداری را از تیمداری محروم نکرده بلکه به دلیل موفقیت‌های به دست آمده آن را مورد تشویق قرار داده است.

دوماً درخبر مذکور با حذف کلمه شهرداری از نام این تیم بسکتبال، عنوان تیم پدافند رعد دزفول مورد استفاده قرار گرفته است.
این درحالیست که بر روی لباس ورزشکاران این تیم عبارت شهرداری دزفول قیدشده بود.

سوماً براساس مصوبه شورای اسلامی دزفول نام تیم مذکور تحت عنوان: «رعدشهرداری دزفول» تعیین و تصویب شده و دراین راستا مبلغ سه میلیارد ریال جهت هزینه های پیش بینی شده در نظر گرفته شده است.

چهارماً مقرر شده کمک هزینه تیم بسکتبال رعد شهرداری دزفول به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشوری تا سقف یک میلیارد ریال پرداخت گردد.

گلستانباغ همچنین ضمن آرزوی موفقیت وسربلندی سرمربی و تک تک بازیکنان تیم بسکتبال رعدشهرداری دزفول، از کلیه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که اخبار را با دقت و از مجرای صحیح و قانونی آن دنبال می‌کنند تشکر کرد.

*به هرحال مردم از همان روز نخست متوجه دودستگی و چندگانگی در شورا شدند که این مساله یک خصارت محض برای شورا و شهرداری محسوب می‌شود.
یک روز مصوب می‌شود شهرداری، تیم ورزشی داشته باشد...روز دیگر مصوب می‌شود شهرداری اصلا باشگاه هم نباید داشته باشد چه برسد به تیم! روز دیگر گفته می‌شود شهرداری را به تیمداری تشویق کرده‌ایم!!!
تکلیف مردم را مشخص کنید! اگر موضوع اینقدر سخت است و نمی توانید تصمیم درست و جدی بگیرید جای خود را به دیگران بدهید.
آنچه واضح است، نباید مردم را بازیچه اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌های شورای شهر کرد!
این روزها نوای خوشی از سوی مردم برای تایید کارهای شورا و شهرداری بگوش نمی رسد!... امیدوار بودیم پس از قریب به چهار سال رویه تصحیح گردد...

پانوشت:
تیم رعددزفول، همان تیم رعد پدافند اصفهان است که سال گذشته بازیهایش را به دزفول واگذار کرد و نتوانست به سوپر لیگ صعود کند.
از اوایل امسال با پیگیری ها و هماهنگی های بعمل آمده از اصفهان به دزفول منتقل شد و تحت پوشش پدافند دزفول درآمد.
اصولا با توجه به اینکه تیم شهرداری دزفول سوپر لیگی است قانونا امکان استفاده از نام شهرداری برای تیم دسته یکی وجود ندارد و تلویحا شهرداری حمایت و اسپانسری تیم رعد را بر عهده دارد بهمین دلیل بروی پیراهن آنها نام اسپانسر(شهرداری دزفول) درج شده است.

برچسب ها: شهرداری دزفول فرهاد جاموسی عظیم سرافراز حسین گلستانباغ رعد دزفول بسکتبال دزفول