کد خبر : ۲۲۰۸۱۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ ساعت ۱۲:۲۰

از قهرمانی در اوج محدودیت ها تا انحلال باشگاه؛
شورای شهر دزفول در صدد فروش امتیاز تیم هاي فوتسال و بسکتبال است

شنیده ها حاکی از آن است که شورای شهر دزفول قصد دارد تا امتياز دو تیم بسکتبال آقایان و فوتسال بانوان شهرداری که امسال قهرمان و لیگ برتری شده اند رابه فروش رسانده و اقدام به انحلال باشگاه کنند.

 شورای شهر دزفول در صدد فروش امتیاز تیم هاي فوتسال و بسکتبال است

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، باشگاه ورزشی شهرداری دزفول متشکل از 4 تیم فوتبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال ویژه بانوان با سابقه بیش از 6 سال است که هرچند طی سال های گذشته با تصویب شورای شهر باعث فروش امتیاز دو تیم والیبال لیگ یک و فوتبال لیگ دو شد اما موفقیت های چشمگیر و سراسر افتخار 2 تیم باقیمانده باشگاه ورزشی شهرداری  دزفول یعنی فوتسال بانوان و بسکتبال آقایان از جمله قهرمانی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول در مسابقات لیگ دسته اول و صعود آنها برای اولین بار درطول تاریخ ورزش های گروهی شهرستان به لیگ برتر ، جای خالی نبود دو تیم مذکور را تا حد زیادی پر کرد و باعث شادی و غرور ورزش دوستان دزفولی و ارتقاء سطح روحیه و نشاط مردم شد. به ویژه ورزش دوستانی که کاملا از اوضاع نابسامان وضعیت مالی و رفاهی بازیکنان این دو تیم خبر داشتند.
پس از کسب مقام سومی بسکتبال آقایان دزفول و قهرمانی فوتسال بانوان شهرداری دزفول در اوج محدودیت ها و در ميان تیم های رقیبی که شاید هزینه پوشاک آنها از تمام هزینه های هریک از این دو تیم دزفولی نیز بیشتر بود تصور می شد که مسئولان شهرستان و به ویژه اعضای شورای شهر و شهرداری دزفول که در روز قهرمانی تیم فوتسال بانوان با حضور درجشن به شادی و عکس یادگاری گرفتن پرداختند با جدیت بیشتری در راستای حفظ و نگهداری این تیم بکوشند، اما انگار که برخی با ورزش قهرمانی و شور و نشاطی که برای مردم بوجود می آورد مشکل دارند، چرا که این روزها از گوشه و کنار خبر می رسد که اعضای شورای شهر دزفول در صدد هستند تا امتیاز این دو تیم بسکتبال و فوتسال را نیز به فروش رسانده و اقدام به انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دزفول نمایند.
در حالی که اگر چنین سرمایه های ارزشمندی در هر شهر و یا استان دیگر بود که با وجود بی مهری ها و کمبودهای فراوان به بزرگترین موفقیت ها دست پیدا کنند قطعا مسئولان آن شهر و استان این تیم ها را روی سر خود حلوا حلوا می کنند اما اینجا آخر دنیاست، در دزفول گویا مسئولان ما به دنبال این هستند که این دو تیم سراسر افتخار ورزشی را که هیچگاه دزفول شاهد آن نبوده را به هر صورت ممکن از سر وا کنند.
ورزش قهرمانی و ملی در دزفول در حال رسیدن به نقطه ی پایانی خود است و نفس های آخر خود را می کشد، البته شاید هم حق با اعضای شورای شهر باشد برخی رای هایشان از جنس ورزش نیست و حق است علاقه ای به آن نداشته باشند! که باید خدمت این عزیزان عرض کنم همین مسابقات ملی که شماها تا دیر هنگام به دیدن آن مینشینید از برکت همین تیم داریهاست که شما قصد برداشتن آن را دارید.
جمع کثیری از مردم این شهر به ورزش علاقه دارند و از داشتن تیم ورزشی در لیگ برتر کشور مباهات می کنند.چه شهرها و روستاهای کوچکی که فقط با داشتن یک تیم ورزشی به کل جهان شناسانده شدند ، چرا که هر هفته در شبکه های مختلف بازیهای آنها پخش می شود.
از شورای شهر دزفول انتظار می رود ضمن احترام به خواست مردم و ورزش دوستان، دزفول را از تنها تیمهای لیگ برتری شهرشان که تکرار ناشدنی است محروم ننمایند.
* کاربران عزیز در این خصوص میتوانند در نظرسنجی که به همین منظور در صفحه اصلی سایت قرار دارد شرکت کنند.

برچسب ها: تیم بسکتبال شهرداری دزفول تیم فوتسال بانوان دزفول ورزش دزفول شورای شهر دزفول