کد خبر : ۲۲۲۰۶۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت ۱۶:۰۴

بزن كف قشنگه رو؛
سومين خواهر دزفول پيدا شد!

 سومين خواهر دزفول پيدا شد!

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک): مسئولان عزیز دزفول انگار بسیار علاقه مند به خواهر هستند و این حس عاشقانه را می توان در درخواستهای پی در پی مسئولان از از مسئولان کشورهای دیگر که گاهاً به دزفول سفر می نمایند، دید.

بعد از خواهرخواندگی دزفول با شهر صور لبنان و در خواست خواهرخواندگی دزفول با کربلا، حالا نوبت به خواهرخواندگی با حیدرآباد هندوستان رسید. دزفول به این ترتیب سومین خواهر خود را که اصالتاً هندی است پیدا کرد.

سفیر هند که در هفته ایی که گذشت به دزفول سفر کرد با اکثر مسئولان محلی دیدار و گفتگو کرد و گل گفتند و گل شنیدند و شهردار دزفول نیز موقعیت را فراهم دید تا به آقای سفیر بگوید که آماده است تا دزفول و حیدرآباد هند خواهرخوانده بخوانند.

روابط و تبادلات اقتصادی و فرهنگی با شهرهای دیگر و حتی کشورهای دیگر بسیار مفید و خوب است؛ اما زمانی این نکته خوبتر خواهد شد که آقایان مسئول گزارشی از خواهرهای قبلی به مردم بدهند تا خدایی ناکرده این حرفهای مسئولان، حرفهای سرفرشی و تبلیغی و از سر ذوق زدگی نبوده و وقت خود را الکی تلف نکرده اند! و مردم نیز در جریان نتایج این دیدارها و ثمرات خواهرخواندگی های قبلی وفعلی باشند.

برچسب ها: خواهرخواندگي هند دزفول