کد خبر : ۲۲۲۲۴۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ساعت ۱۹:۲۴

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول خبر داد:
انعقاد قرارداد 350 میلیارد ریالی احداث مجتمع بازیافت زباله در دزفول / آغاز عملیات اجرایی پروژه از اوایل سال96

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر  دزفول از انعقاد قرارداد 350 میلیارد ریالی احداث مجتمع بازیافت زباله در این شهرستان و آغاز عملیات اجرایی این پروژه از اوایل سال96 خبرداد.

 انعقاد قرارداد 350 میلیارد ریالی احداث مجتمع بازیافت زباله در دزفول / آغاز عملیات اجرایی پروژه از اوایل سال96

فرهاد جاموسی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: با پیگیری های بعمل آمده سرانجام قرارداد احداث مجتمع بازیافت زباله شهرستان دزفول در شورای اسلامی این شهر منعقد شد. 

وی میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث این مجتمع بازيافت را 350 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سرمایه گذار مکلف شده تا از اوایل سال 96 عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کند ضمن اینکه این مجتمع بازيافت در صورت آغازفعالیت، علاوه بردزفول شهرهای شوش ، اندیمشک ، گتوند و شوشتررا تحت پوشش قرار خواهد داد. 

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر  دزفول محل تعیین شده برای احداث این مجتمع را جاده سیاه منصور در نزدیکی کارخانه فولادبرشمرد و تصریح کرد: زیرساخت های لازم از جمله آب و برق نیز تامین شده اند.

جاموسی در ادامه عنوان کرد: مجتمع بازیافت شهرستان دزفول شامل خط تفکیک و پردازش با ظرفیت 500 تن در روز، خط پیرولیز، استحصال سوخت مایع، کربن بلک و مفتول های فلزی تایر های فرسوده،خط بازیافت کارتن و مقوا و تولید مجدد آن،خط تولید گرانول از ظروف pet بازیافتی، کارگاه تولید ظروف کریستال از ضایعات شیشه، سنتی و صنعتی،  تولید کمپوست جهت مصرف در کشاورزی و احداث تصفیه خانه شیرابه زباله های تر خواهد بود. 

وی در پایان این پروژه را از نیازهای اصلی شهرستان و یک ارمغان و مژده به مردم دزفول عنوان کرد و گفت: جا دارد از تلاش و همکاری دکتررحیمی خواه سرمایه گذاراین پروژه ، شهردار دزفول محمدرضاکرمی نژاد، ابوالحلاج معاون امورشهری شهرداری و تمام اعضای شورای شهر در راستای انعقاد قرارداد این پروژه قدردانی کرد.

برچسب ها: فرهاد جاموسی رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول