کد خبر : ۲۲۲۰۳۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ ساعت ۰۷:۱۴

با گذشت یک روز و با پیگیری مسئولان؛
درمانگاه های تامین اجتماعی دزفول بازگشایی شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با پیگیری مسئولان، درمانگاه های تامین اجتماعی دزفول پس از یک روز پلمب بودن، بازگشایی شدند.

 درمانگاه های تامین اجتماعی دزفول بازگشایی شدند

مهرداد کلانتریان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) ظهار کرد: روز گذشته دو درمانگاه  تامین اجتماعی چهارم خرداد تامین اجتماعی دزفول و درمانگاه واقع درکوی مدرس به دلیل تخلف از مقررات وزارت بهداشت پلمب شدند.

وی افزود: عدم دریافت پروانه بهره برداری و عدم معرفی مسئول فنی از مهمترین علل پلمب شدن این دو درمانگاه بود که با پیگیری علوم پزشکی و دستور مقامات قضایی و نیروی انتظامی انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: بارها نسبت به اجرای ضوابط درمانی به این دو مرکز تذکر داده شد که تا لحظه پلمب درمانگاهها اقدامی صورت نگرفته بود بنابراین درراستای مقررات ناچار به پلمب آنها شدیم.

کلانتریان ادامه داد: اما پس از گذشت یک روز با پیگیری های دلسوزانه برخی مسئولان و با توجه به نیاز مردم برای مراجعه به این مکانها و منافع درمانی شهرستان دو درمانگه تامین اجتماعی مذکور بازگشایی شدند.

وی گفت: البته به این درمانگاه ها مهلت داده ایم تا ظرف یک ماه نسبت به رفع مشکلات و ‌کمبودها و ضوابط درمانی اقدام کنند که درصورتی که ظرف این مهلت مقرر موانع را برطرف نکنند مجددا پلمب خواهند شد.

برچسب ها: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مهرداد کلانتریان