کد خبر : ۲۲۰۶۸۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ ساعت ۱۴:۲۱


پرتال جامع گردشگری خوزستان رونمایی شد

پرتال جامع گردشگري استان خوزستان طی مراسمی با حضور تعدادی از فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری رونمایی شد.

 پرتال جامع گردشگری خوزستان رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) محمدجواد رفيع‌پور، مدير پروژه گردشگري، تفريح و اوقات فراغت «بزنيم بيرون» در این مراسم ابراز داشت: استان خوزستان با دارا بودن جاذبه های متعدد طبیعی، تاریخی و فرهنگی مهد تمدن پنج هزار ساله ایران و یکی از قطب های گردشگری کشور به شمار می رود که در طول سال های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: یکی از خلاءهای جدی در حوزه توسعه گردشگری استان خوزستان، اطلاع رسانی مناسب نسبت به جاذبه های پرتعداد طبیعی و تاریخی این استان بود؛ چرا که بسیاری از هموطنان و زائران اطلاع دقیقی از جاذبه های گردشگری خوزستان و نحوه دسترسی به آن ها را ندارند.
رفیع‌پور خاطر نشان ساخت: در این راستا پروژه بزنیم بیرون با راه اندازی بخش استان خوزستان خود تلاش کرده است تا اطلاعات مورد نیاز براي استفاده گردشگران این استان را در شش دسته بندی کلی و بیش از 38 موضوع متنوع در اختیار آن ها قرار دهد.
مدیر پروژه بزنیم بیرون تصریح کرد: سامانه جامع گردشگری استان خوزستان در دسته بندي هاي «گردشگري مذهبي» ، «طبيعت گردي» ، «شهرگردي» ، «تاريخ گردي» ، «هنرگردي»  و «از کجا بخريم؟» فعاليت خود را آغاز  کرده و  به زودي با راه اندازي بخش های جدید در راستاي تکميل اطلاعات مورد نياز گردشگران داخلی و خارجي گام برخواهد داشت.
وی افزود: در پرتال جامع گردشگری استان خوزستان سعی شده است تا اطلاعات کاملي براي معرفي هر مکان از قبيل اطلاعات تماس، محل قرار گيري روي نقشه، ويژگي ها و مشخصات، امکانات، پيشنهادات ويژه، تاريخچه، سيماي عمومي، زمان مناسب بازديد، گالري تصاوير، مسيرهاي دسترسي و ... در قالبي نوين به مخاطبان عرضه شود.
رفیع‌پور در ادامه به طراحی سامانه برنامه ریز سفر و تفریح اشاره کرد و گفت: کاربران در بخش «برنامه ريز» پرتال بزنيم بيرون مي توانند هزينه مد نظر، زمان مورد نياز و بخش هاي مورد علاقه خود ارايه داده و از نزديک ترين مکان های گردشگری و آخرين رويداد هاي مد نظر خود استفاده کنند.
بر اساس اين گزارش پرتال جامع گردشگري استان خوزستان از امروز در تارنمای " www.bezanimbiroon.ir " در دسترس علاقه‌مندان قرار داشته و به زودي با ارايه خدمات متنوع و گسترده‌تري  فعاليت خود را دنبال خواهد کرد.

ایسنا

برچسب ها: گردشگری خوزستان ایران گردی