کد خبر : ۲۲۱۴۳۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ ساعت ۱۴:۵۶

امام جمعه دزفول:
صلابت و اقتدار کنونی ناجا درسی برای بدخواهان نظام است

امام جمعه دزفول گفت: صلابت و اقتدار کنونی ناجا درسی برای متخلفان و بدخواهان نظام است که مراقب اقدامات خود باشند و دست از پا خطا نکنند.

 صلابت و اقتدار کنونی ناجا درسی برای بدخواهان نظام است

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دزفول که به مناسبت هفته ناجا در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، زیرساخت اصلی جامعه است به گونه ای که هیچ کاری بدون امنیت به ثمر نمی رسد.

وی افزود: بنابراین اهمیت امنیت در جامعه غیرقابل چشم پوشی است یعنی سعی و تلاش نیروهای انتظامی برای برقراری و حفظ نظم و امنیت بی بدیل است.

امام جمعه دزفول، انجام هر اقدامی در جامعه را نیازمند برقراری امنیت، نظم اجتماعی و قانون دانست و گفت: نیروهای انتظامی با انجام اقدامات اساسی و امنیتی زمینه ساز توسعه جامعه می شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر اینکه همه در برقراری نظم و امنیت در جامعه مسئول هستند، خواستار همکاری و همراهی مجدانه تمامی نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی دزفول شد.

وی اضافه کرد: صلابت و اقتدار کنونی ناجا درسی برای متخلفان و بدخواهان نظام است که مراقب اقدامات خود باشند و دست از پا خطا نکنند.

امام جمعه دزفول یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که مردم همیشه در صحنه، مسئولان، نظامی ها، ارتشی ها، سپاهیان، بسیجیان، روحانیت و تمام اقشار مختلف ملت همچنان با اقتدار و عزت درمقابل توطئه ها و نقشه های آنها خواهند ایستاد و همه ما در پیروی از رهبری اعلام وفاداری همیشگی می کنیم.

به گزارش دز ان ان، در این صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی همچنین توسط مسئولان حاضر در مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوح هایی تقدیر شد.

یگان موتوری و نمونه نیروی انتظامی نیز در حضور مسئولان به انجام حرکات نمایشی پرداخت.

در پایان این صبحگاه، مسئولان شهری، نظامی و انتظامی به بازدید از کشفیات پلیس آگاهی و نیروی انتظامی دزفول از جمله خودروهای مسروقه و لوازم داخل خودرو پرداختند.

برچسب ها: امام جمعه دزفول حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی هفته ناجا