کد خبر : ۲۲۲۳۲۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۲۳:۳۶

مدیرامور آب شمال غرب خوزستان خبرداد:
تخریب ۹۹ درصد سازه های غیرمجاز منطقه گردشگری چال کندی دزفول

مدیر امور آب ناحیه شمال غرب خوزستان گفت: ۹۹ درصد کل ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده منطقه گردشگری چال کندی دزفول تخریب شدند.

 تخریب ۹۹ درصد سازه های غیرمجاز منطقه گردشگری چال کندی دزفول

سید محمد سجادیان در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز (دز ان ان) اظهار کرد: حریم رودخانه دز جزء املاک دولت و متعلق به رودخانه است که اخیرا برخی افراد اقدام به ساخت و ساز در حریم رودخانه دز کرده و این سازه ها را نیز خرید و فروش می کنند.

وی افزود: چال کندی دزفول یکی از مناطق بکر و گردشگری است که از نظر بکر بودن در فهرست دوم دنیا قرار دارد و باید توجه ویژه ای به آن داشت تا با ساخت و سازهایی که به صورت غیرقانونی در این منطقه صورت می گیرد از بکر بودن به فضایی صنعتی تبدیل نشود.

مدیر امور آب ناحیه شمال غرب خوزستان با اشاره به نگرانی های موجود در این خصوص بیان کرد: با دستور دادستانی دزفول و اندیمشک و همکاری نیروی انتظامی ۷۷ سازه و سکوی ساخته شده در منطقه چال کندی دزفول تخریب شد ضمن اینکه استخرهایی نیز در این محدوده ساخته شده بود که تخریب شدند.

وی در پایان اظهار کرد: تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه با درگیری عده ای افراد سودجو با نیروی انتظامی همراه بود ولی در مجموع ۹۹ درصد این سازه ها تخریب شدند و مابقی نیز در اسرع وقت حتما تخریب خواهند شد.

برچسب ها: سید محمد سجادیان مدیر امور آب ناحیه شمال غرب خوزستان چال کندی دزفول چال کندی