کد خبر : ۲۲۲۶۳۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ساعت ۰۹:۳۷

در حاشیه افتتاحیه پروژه های شهرداری دزفول:
آقای دوایی، در اولین آزمون رد شدید/مدیری که نتواند تغییری در خود و رفتار خود ایجاد کند، نمی تواند تغییری در اداره و سازمان خود نیز ایجاد کند!

شواهد نشان می دهد، کینه و نفاق قرار نیست ازین شهر رخت بر بسته و فضای دوستانه و برادری حاکم شود! هنگامیکه زعمای شهری اینگونه با یکدیگر در تقابل باشند ، روزهای خوشآیندی پیش رو نخواهیم داشت!

 آقای دوایی، در اولین آزمون رد شدید/مدیری که نتواند تغییری در خود و رفتار خود ایجاد کند، نمی تواند تغییری در اداره و سازمان خود نیز ایجاد کند!


به گزارش شبکه  دز خبر(دز ان ان)رسانه مشکل گشا در نقدی به موضوع عدم دعوت درست از "دکتر کرمی نژاد"  شهردار اسبق پرداخته است :

 آنچنان که به انتقادهای گذشته خود از مدیران سابق شهرداری اعتقاد داریم به همان میزان معتقدیم که مدیران جدید شهرداری وظیفه داشتند رسم ادب را بجا آورده و به پاس زحمات و خدمات شهردار سابق دزفول، دعوت شایسته ای از ایشان انجام دهند چرا که تقدیر از ایشان، تقدیر از شخص نیست بلکه تقدیر از خدمت و خدمتگزاری است.

چند روز پیش در آستانه افتتاحیه پروژه های شهرداری که به یُمن دهه مبارکه فجر تدارک دیده شده بود، این رسانه مهندس کرمی نژاد شهردار سابق دزفول و اعضای شورای چهارم را شایسته دعوت و افتتاح این پروژه ها میدانست که علی رغم استقبال نخبگان و رسانه ها، تلاش چندانی از سوی مدیران شهرداری برای تحقق این خواسته صورت نگرفت. نهایت تلاش این عزیزان یک تماس و دعوت پیامکی! آن هم غیرمستقیم بود که برای دعوت از شهردار سابق دومین شهر خوزستان به هیچ‌ وجه پسندیده نبود.
بعد از این اتفاق، دیگر قصد قلم فرسایی نداشتیم و به نوبه خود نارضایتیمان را با عدم حضور در مراسم افتتاحیه نشان دادیم اما همچنان بر خود لازم دیدیم برای پیشگیری از بروز چنین کم لطفی هایی، چند خطی خطاب به شهردار و سایر مسؤلین ارشد دزفول قلم بزنیم. باشد که از این پس بد بدرقه نباشیم و خدمات و زحمات صورت گرفته را به بهترین و زیباترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

علی رغم تمام نقاط مثبت رفتاری و مدیریتی که از "مهندس دوایی فر" مدیری توانمند و با اخلاق ساخته، درخواست آگاهانه مشکل گشا، ضمن ‌پاسداشت خدمات شهردار سابق (مهندس کرمی نژاد)، به دنبال ترمیم اندک نقاط ضعفی بود که در رفتار مدیریتی مهندس دوایی فر در گذشته نیز شاهد بودیم و اکنون امید به تغییر آن داشتیم. حال آن که مهندس دوایی فر در این آزمون، از رسانه مشکل گشا نمره قبولی نگرفت.
قطعا مدیری که نتواند تغییری در خود و رفتار خود ایجاد کند، نمی تواند تغییری در اداره و سازمان خود نیز ایجاد کند. آقای دوایی فر! در شرایط حساس فعلی که برخی تیشه برداشته و به ریشه تاریخ و هویت این شهر می زنند باید برای رسیدن به حق بزرگتر از حق خود گذشت.
فراموش کرده اید فلان کاندیدای پیروز مجلس با آن همه پرستیژ و دَک و پزش تنها برای گرفتن چند رأی، غرور خود را زیر پا گذاشت و برای به وحدت رساندن قوم و طایفه اش، درب منزل سرسخت ترین رقبای انتخاباتیش را زد و با آن ها پیمان بست! [.....................]

حال که نه انتخابات است و نه شما آن کاندیدای مجلس! نگفتیم به منزل شهردار سابق بروید و از ایشان بخواهید برای افتتاح پروژه هایی که خود به اینجا رسانده حضور یابد! که اگر چنین کاری هم می کردید خالی از لطف نبود...

نگفتیم برای شهردار سابق بلیط هواپیما بگیرید و با سرویس اختصاصی ایشان را به مراسم افتتاحیه دعوت کنید! که اگر چنین کاری هم می کردید خالی از لطف نبود...
تنها خواهش ما این بود که بزرگواری کنید و در تماسی مستقیم ایشان را برای افتتاحیه پروژه هایی که خود عمده زحمت ساخت آن ها را کشیده، دعوت کنید! البته شاید انتظار بی جایی باشد چرا که رفتار مدیریتی شما در دو ماه گذشته، نشان داده است، شما حتی به خود زحمت نداده اید برای مشورت در کارهای ریز و درشت شهرداری، به اعضای شورای شهری که با رأی آن ها بر کرسی شهرداری نشسته اید تماسی بگیرید چه رسد به تماس با مهندس کرمی نژاد شهردار سابق دزفول!

اما شما آقای سرافراز!
بهتر نبود بجای پاس گل دادن های چند باره به نماینده پرتلاش! در مراسم افتتاحیه، یکی از این پاس گل ها را به مهندس کرمی نژاد تقدیم می کردید و به عنوان ریاست شورا، برای حضور ایشان در مراسم افتتاحیه، تلاش بیشتری می کردید. دلسوزی و پیگیری شما برای وحدت فرزندان دزفول قابل ستایش است اما همچنان انتظار ما از شما که به پشتوانه رأی ۴۰ هزار نفری مردم در شورا شهر هستید خیلی بیشتر است...

همانطور که از تلاش های امام جمعه برای به وحدت رساندن دزفول تشکر می کنیم از بی تفاوتی نماینده مجلس در به وحدت رساندن مدیران و نخبگان دزفول دل نگرانیم..

آقای پاپی زاده!
اگر صد بار هم از بالای تریبون از زحمات شهرداری که برای شما سنگ تمام گذاشت تشکر کنید، باز هم پذیرفته نیست که برای حضور ایشان در این مراسم هیچ قدم اخلاقی بر ندارید! شاید هم علاقه ای به برقراری رابطه حسنه بین این دو شهردار ندارید لذا نیازی نمی بینید برای زدودن اندک اختلافات، پیش قدم شوید!

آقای نماینده! بجای اینکه از این کرسی و جایگاه فقط برای قیچی کردن و روبان بریدن استفاده کنید گاهی بد نیست حلقه وصل باشید و به نمایندگی از مردمی که داعیه دار آن ها هستید، برای مستحکم شدن برادری بین دو شهردار قدمی بردارید! البته ببخشید..! لحظه ای نقل قول شما را فراموش کردم که گویی اصرار داشتید فرماندار دزفول، دزفولی نباشد! اصلا ای کاش از فرانسه یک فرماندار و شهردار غیردزفولی برای ما به سوغات می آوردید!

گفتنی ها را گفتیم باشد که از این پس بد بدرقه نباشیم و خدمات و زحمات صورت گرفته را به بهترین و زیباترین شکل ممکن پاسخ دهیم. 

پی نوشت دز ان ان:
اولا که چرا پروژه نیمه کاره فتح المبین که افتتاح شد داستان دیگری است!

 ثانیا،با توجه به درخواستهای رسانه ای و مردمی در خصوص دعوت از دکتر کرمی نژاد شهردار اسبق در روند شکل گیری اتحاد و وفاق در دزفول، شواهد نشان می دهد، کینه و نفاق قرار نیست ازین شهر رخت بر بسته و فضای دوستانه و برادری حاکم شود!
هنگامیکه زعمای شهری اینگونه با یکدیگر در تقابل باشند ، روزهای خوشآیندی پیش رو نخواهیم داشت!

برچسب ها: محمد علی دوایی فر شهردار دزفول دزفغول