کد خبر : ۲۲۱۶۵۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ ساعت ۱۴:۴۹


کاروان حامل کمک های مردم دزفول عازم مرز چذابه شد + عکس

کاروان حامل هدایا و کمک های مردم دزفول به زائران اربعین حسینی روز یکشنبه عازم مرز چذابه شد.

 کاروان حامل کمک های مردم دزفول عازم مرز چذابه شد + عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) امام جمعه و رئیس ستاد اربعین شهرستان دزفول روز یکشنبه در حاشیه حرکت این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با برپایی موکب دزفول در مرز چذابه این کمک ها در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می گیرند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی با اشاره به برپایی موکب دزفول در مرز چذابه از روز شنبه افزود:موکب دزفول که در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع آماده سازی شده از جمله بزرگترین موکب های مستقر در مرز چذابه می باشد که از امکانات لازم برای خدمات رسانی به زائران آماده است.
وی اظهار کرد:موکب دزفول از روز شنبه در مرز چذابه برپا شده و خدمات رسانی به زائران کربلا در این موکب تا پس از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.
امام جمعه دزفول افزود: در موکب دزفول امکانات لازم برای استراحت زائران کربلا فراهم شده ضمن اینکه تمهیدات لازم برای پذیرایی و توزیع غذا بین زائران در این موکب پیش بینی شده و در حال انجام است.
حجت الاسلام قاضی با تشکر از کمک های اهدایی مردم خیر دزفول به اربعین حسینی اظهار کرد: مردم دزفول که در عرضه های مختلف دفاع مقدس همواره پیشگام بوده اند اینبار نیز با برپایی بزرگترین موکب در مرز چذابه در خدمت زائران کربلا می باشند.
وی راهپیمایی اربعین حسینی را بزرگترین حرکت و همایش عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) دانست و افزود:پیام راهپیمایی اربعین حسینی وحدت و انسجام مسلمانان در سراسر جهان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: مرز چذابه چذابه امام جمعه دزفول