کد خبر : ۲۲۱۸۱۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ ساعت ۰۸:۴۴


برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش دردانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت هفته پژوهش در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش دز خبر (دز ان ان) دکتر حبیب عباسی در گفت‌وگو در خصوص برنامه‌های هفته پژوهش این دانشگاه گفت: طبق جلساتی که با ستاد استانی هفته پژوهش داشتیم، دانشگاه صنعتی جندی شاپور به عنوان متولی ستاد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در شمال استان خوزستان که شامل شهرهای شوش، اندیمشک و دزفول است؛ انتخاب شد.
وی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه شنبه 20 آذر ساعت 10 صبح است و ساعت بازدید عمومی در طول روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر خواهد بود. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شمال خوزستان و سایر ارگان های دولتی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: مراسم اختتامیه این نماشگاه نیز چهارشنبه 24 آذر ماه برگزار می شود و از پژوهشگران برتر تقدیر خواهد شد.
لازم به ذکر است که امسال هفته پژوهش از روز 22 تا 27 آذر ماه خواهد بود و برای هر روز عناوینی از سوی وزارت علوم اعلام شده است. بر این اساس  22 آذر ماه به نام روز پژوهش، فناوری و مدرسه، 23 آذر ماه، روز پژوهش، فناوری و صنعت، 24 آذر ماه روز پژوهش، فناوری و دانشگاه کارآفرین، ، 25 آذر روز پژوهش، فناوری و حامیان پژوهشی، 26 آذر ماه روز پژوهش، فناوری و اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی و 27 آذر ماه نیز روز پژوهش، فناوری و حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

برچسب ها: حبیب عباسی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول هفته پژوهش