کد خبر : ۲۲۱۴۷۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ساعت ۱۸:۵۹

دادستان دزفول:
طرح نصب دوربین های امنیتی در واحدهای صنفی دزفول ادامه دارد/ لزوم افزایش تعاملات اصناف دزفول با پلیس

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: طرح نصب دوربین های امنیتی در واحدهای صنفی شهرستان دزفول ادامه دارد که تاکنون بازخورد مثبتی برای اصناف داشته است.

 طرح نصب دوربین های امنیتی  در واحدهای صنفی دزفول ادامه دارد/ لزوم افزایش تعاملات اصناف دزفول با پلیس

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، احمد قهرمانی ظهر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از نیروی انتظامی دزفول که به مناسبت هفته ناجا در محل اتاق اصناف دزفول برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در ایران 2 مسئله اقتصاد و امنیت نقش بسیار مهمی دارند که هر دو بر یکدیگر تاثیرات متقابلی می گذارند.

وی امنیت و اقتصاد را دو بال یک پرنده برشمرد و افزود: باراصلي اقتصاد بر دوش اصناف و امنیت نیز برعهده نیروی انتظامی است که شبانه روز در حال انجام وظیفه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول امنیت و آرامش کنونی را نتیجه مشارکت همگانی با نیروی انتظامی  برشمرد و گفت: ایران در میان یک جزیره امن قرارگرفته درحالی که کشورهای همسایه ما همگی به نوعی درگیر جنگ و خونریزی هستند بنابراین امنیت کشور حاصل همراهی همه است.

قهرمانی با تقدیر از فعالیت های ارزنده ومستمر فرمانده نیروی انتظامی دزفول و سایر پرسنل این فرماندهی، عنوان کرد : نیروی انتظامی دزفول همواره در این مدت برنامه ها و اقدامات خود را با پشتوانه دستگاه قضا و بصورت کاملا قانونی جلو برده که تقاضا داریم این روند با جدیت ادامه یابد تا شاهد افزایش ضریب امنیت در سطح شهرستان باشیم.

وی بااشاره به اجرای طرح حضور پلیس و مأمور در تمام بانک های  سطح شهر بعنوان دغدغه اصلی شهروندان، اضافه کرد: طرح نصب دوربین های امنیتی  در واحدهای مختلف صنفی نیز تا حد زیادی پیش رفته که خوشبختانه بازخورد مثبتی برای اصناف شهرستان دزفول داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول از طرح تجمیع اصناف دزفول بویژه طلافروشان توسط نیروی انتظامی دزفول خبرداد و یادآور شد: با اجرای این طرح امنیت اصناف و کاسبان بیشتر از گذشته تامین می شود چرا که در این صورت نیروی انتظامی می تواند با کمترین امکانات و ضریب بیشتر امنیت را تامین و کنترل کند.

قهرمانی تصریح کرد: طرح تجمیع طلافروشان دزفول در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان است که قطعا دادستانی نیز دراین زمینه همانند گذشته با نیروی انتظامی تعامل خواهد کرد.

وي در پایان ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول ( محراب عبدالهی) حمایت و ادامه همکاری دادستانی و دستگاه قضای شهرستان با این اداره را اعلام کرد.

به گزارش دز ان ان، دراین همایش تجلیل از نیروی انتظامي که از سوی اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول برگزار شد، دادستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ، فرمانده نیروی انتظامی، چند تن از پرسنل ناجا، مدیر شهرک های صنعتی و چندین تن از اعضای اتاق اصناف شهرستان دزفول حضور داشتند.

در پایان این مراسم از سوی اعضای اتاق اصناف و سرپرست اداره صنعت و معدن دزفول به نمایندگی از تمام اصناف شهرستان از سرهنگ علی الهامي فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ تورج کردعليوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، حجت الاسلام نظری رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، رئیس پلیس اماکن، رئیس حفاظت نیروی انتظامی و چندتن دیگر از پرسنل نیروی انتظامی دزفول با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها: احمد قهرمانی دوربین های امنیتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول